Kannattasko käydä jo lekurissa? (hiivasta asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilimapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ilimapallo

Jäsen
15.02.2007
82
0
6
Mulla taas tuo alakerta kutiaa ja vasta n. kuukausi sitten oli sama vaiva kanssa eli tuli n. 2vko ennen menkkojen alkua. Sillon se meni ohi ku kävin hakemassa apteekista niitä Gyno-Daktarin puikkoja. Eli haenko uuden satsin vai pitäskö käydä jo lekurilla?
Kerran aikaisemmin ollut vaan hiiva ja sekin oli 2 vuotta sitten ja tuli antibiootti kuurin yhteydessä. Ja nytkö se sitten koittaa joka kuukausi sitä pukata... ihanaa :kieh:
Onko kellään ollut samanmoista ongelmaa?

:wave: mulla ollu useesti hiivaa,en oo vielä lekurilla käyny vaikka varmaan pitäis...me sä ja tuu sit kertoo mitä se lekuri sano :p
joku tosin on joskus sanonu et jos emätin kuiva ni ois samoja tuntemuksia kun hiivassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on vaan jäänyt muhimaan tai sitten olet saanut tartutettua miehes ja saat sen siltä takasi. Molemmille kuuri ja kortsut kuvioon.

Tuota mietin itekki... mut voiko se olla miehellä oireeton? Kun ei tuolla ukolla ainakaa mitään oireita kuuluma oo, kun sanoin asiasta jo päivällä.. :/ Mites se sit mieheltä niinku hoidetaan? Jtn salvaa heppiin ja silleen..? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ilimapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on vaan jäänyt muhimaan tai sitten olet saanut tartutettua miehes ja saat sen siltä takasi. Molemmille kuuri ja kortsut kuvioon.

Tuota mietin itekki... mut voiko se olla miehellä oireeton? Kun ei tuolla ukolla ainakaa mitään oireita kuuluma oo, kun sanoin asiasta jo päivällä.. :/ Mites se sit mieheltä niinku hoidetaan? Jtn salvaa heppiin ja silleen..? :laugh:

Kannattaa käydä lääkärissä. Se voi olla myös muuta kuin hiivaa. Samalla saat hoito-ohjeet miehelle.

luulen että voi olla oireettomana. Meillä ainakin mies väitti ettei mitään oo ja olin varma että saan sen aina siltä takasi, eikä sitten suostunut rasvailemaan niin laitoin sitten tapletin emättimeen ja hommiin, eikä enää tartuttanut mulle takasi. Mies ei hoidostansa tiedä tänä päivänä.

Yhteistyössä