Poistettiinko mun linkki samasta asiasta?![]()
Ei, tuolla se on. Kirjoitin vain tiivistelmän, jos joku haluaa lukea sellaisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Poistettiinko mun linkki samasta asiasta?![]()
OkEi, tuolla se on. Kirjoitin vain tiivistelmän, jos joku haluaa lukea sellaisen.
Seiskasta: al-Taeen vaimo oli naimisiin mennessä hyvin nuori 18-19-vuotias, avioeron aikana hän meni turvakotiin, koska pelkäsi al-Taeeta ja tämän sukulaisia.
Sauli Koskista hän pilkkasi vuonna 2011 "Suomen suosituimmaksi reiäksi".
Eli jätit osan poisEi, tuolla se on. Kirjoitin vain tiivistelmän, jos joku haluaa lukea sellaisen.
Eli jätit osan pois
Sattuuhan sitä. Kerrankos sitä pikku kaljassa tulee heitettyä jotain asiattomuuksia someen. Mutta missä on nykyaikana vastuu??! Siis äänestäjille siitä mitä mieltä mies on. Jos tyyppi on 2v sitten kirjoitellut umpirasistista väkivaltafantasiaa, niin kuinka todenmukaista on nyt väittää olevansa suvaitsevuuden perikuva? Poliitikon ammattihan on ns. ”olla jotain mieltä”. Toi rauhan-tae on kussut silmään nimenomaan niitä omia rakkaita äänestäjiään. Hän ei ole ollut sitä mitä oikeasti on. Eikä se oikeasti ole ajatuksissaan täyskäännöstä tehnyt.
Tätä tyyppiä pitäisi rahdata poliittisen teurastamon näyttämölle, päätä pölkylle asetellen, juuri ne suvaitsevaiset demarit. Heitä tässä on kusetettu.
Jotenkin mä en ymmärrä, että ne väärin kohdellut demarit tässä nyt ovat huijariaan pelastamassa. Joku tukholman sundrooma tai jotain!?