Hae Anna.fi-sivustolta

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri + Poliisi(t) + ambulanssi(t) ?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä vierailija, 29.09.2020.

1. vierailija Vierailija

Potilastietoihini on kirjoitettu tekstiä, joka ei pidä
    ollenkaan paikkaansa. Ensimmäinen potilasasiamies myötäilee kirjoittajia.
    Alla tekstiä, joista olen tiukasti eri mieltä. Minua ei kuunnella ollenkaan.
    Minun puheitani ei noteerata / puheistani ei välitetä ollenkaan.
    Tämä Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri koittaa lyödä minua perusteettomasti vuodesta toiseen.
    Käteni oli poikki ja se paranee ajan kanssa paremmin. Lääkäri kirjoittelee minusta todella pahasti.

"Liikeharjoituksiakaan ei ole enää kuukausiin tehnyt."
    Olen tehnyt paljonkin. Isänikin ihmetteli tälläistä maineenpilauspaikkaa.
    Minulle on lääkemäärätty perusteettomasti lääkkeitä ja kirjoitukset
    Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin HPK-knallihatusta vetämiä / keksittyjä aivan kaikki.

"Todennäköisesti siis perussairauden vuoksi liikeharjoitus
    ja kuntoutus jääneet heti postoperatiivisesti varsin vähälle
    ja nyt kyynärniveleen kehittynyt siis tuo jäykkyys."
    (yli)lääkäri kirjoittaa valhetta eikä välitä minusta ollenkaan. Onko lääkäri äärikristitty vai brittimielinen
    selkäänpuukottajatyyppi? Tähän pitäisi puuttua!

"Potilaan kohdalla tuon jäykkyyden vuoksi en kuitenkaan
    jatkotutkimuksiin tai mahdollisiin toimenpiteisiin tuon perussairauden vuoksi lähtisi."
    Onko tämä sellaista (yli)lääkärikirjoittelua että seuraava lääkäri määrää enemmän lääkkeitä?
    Millä perusteella tälläisiä valeita kirjoitellaan? Onko Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirillä
    rahat loppu ja koittavat saada potilaan ylilääkittyä? Mihin tälläinen johtaa?
    Soitetaanko minulle taas perusteettomasti Poliisi tai ambulanssi käydessäni ylilääkärissä.

Viimeksi ylilääkäri soitti Poliisille ja antoi lankapuhelimen minulle. Pyysi sanomaan puhelimeen
    kyllä ja oman nimeni. En tiedä mitä minusta oli kerrottu Poliisille. Onko Suomi oikeusvaltio?

Toisella kerralla minut kutsuttiin tapaamiseen naisylilääkärin kanssa. En saanut sanoa mitään.
    Minulle oltiin vihaisia. Perääni soitettiin ambulanssi lähtiessäni hädissäni pois. Koitin saada
    asianajajan, koska Kanta Hämeen sairaanhoitopiiri vainoaa minua. Pysykää kaukana näistä!

Olen liian helppo uhri noille brittimielisille ja ehkä kristityille.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri