kantoliina vai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rintareppu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rintareppu?

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin, eli kumpi on parempi kantoliina vai rintareppu? Mulla on vauva-lehden tilaajalahjana saatu kantoliina, mutten oikeen osaa käyttää sitä (siinä oli muutama ohje muttei mitään missä vauva ois katse eteenpäin), joten oon harkinnu rintarepun ostoa. Vauva on 4kk nyt ja viihtyy paljon sylissä mutta haluaa myös nähdä ympärilleen.

Ehdottomasti kantoliina!!!

Periaatteessahan liinassa ei saisi kantaa naama eteenpäin, koska silloin lapsen jalat eivät ole siinä sammakkoasennossa. Mun tyttö huusi suoraa huutoa aina naama äitiinpäin sidonnassa tuossa iässä, joten roikutin sitten ""huonossa asennossa"" naama ulospäin. Ja tyttö viihtyi!! :D

Eli tee se kietaisuristi2 taimikälie onkaan ja laita lapsi siihen vain toisin päin. Liinaa et saa vedettyä polvitaipeisiin, joten lapsen jalat roikkuu suoraan alaspäin. Käy katsomassa sidontoja vaikka: http://www.kantoliinakanava.fi/ohjeet/kietaisuristiII.php

Ja vaikka noissa kielletään lapsen kantaminen naama menosuuntaan, niin omapahan on lapsesi :D Mä ainakin retuutin kuukauden ""väärin päin"" ja nyt kelpaa liinakyyti myös toisinpäin :D

minullakin oli kantoliina ja kovasti halusin sitä käyttääkin, koska tiedän edut, mutta kuitenkin tuntui aina hankalalta ne sitomiset ja liian pitkä kangas.
ostin ergo kantorepun, joka on siis todella hyvä! vauva viihtyy ja ergolla on pitkä käyttöikä, voi kantaa monella eri tavalla. suosittelen siis! maksoi tosin vähän alle 100e, mutta varmasti sen väärtti! käy ainakin tutustumassa tähän reppuun!

Yhteistyössä