Kantoliina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaavikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaavikas

Vieras
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=573&valikoimaid=12

Onko tuo hyvä? Kallis?
Minä olen vain 150 cm pitkä itse ja mietin että olisiko minulle parempi kantoliina vai rintareppu?
Onko vaikea käyttää? Pelkään jotenkin etten osaa sitoa oikein.

Eipä ole tuosta kyseisestä kantoliinasta kokemusta.
En usko että sillä on paljoa merkitystä tuon pituuden suhteen valitsetko repun vai kantiksen. Ite olen kyllä kantiksen kannalla, koska on kuitenkin ergonomisempi. Ja liinalla voi opetella alkuun vaikka yhden sidonnan ja käyttää sitä, eikä se ole oikeesti vaikeaa =)

Meillä on Babylonia ja olen tykännyt. Ergonomisempi liina on kuin kantoreppu. Sitomista kannattaa harjoitella ensin ilman vauvaa, vaikka nallen tai nuken kanssa, vähän kun treenaa, niin hyvin se sujuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eli se ei oikeasti ole vaikeaa se sitominen? Voiko siihen sidontaan luottaa?

Alusa voi olla sormi suussa, mutta muutaman kerran kun harjoittelee, niin sidonnat onnistuu. Ja kyllä voi luottaa, kun ohjeen mukaan tekee. Ei pääse lapsi karkaamaan.

Minä inhoan vauva-lehden liinaa... jos en olisi saanut kaverilta kunnollista liinaa lainaan, olisi varmaan liinailu jäänyt. Se vauvan liina on jotenkin kamalan jäykkä ja hankala. Mutta nämä on makuasioita, tietenkin.

Yhteistyössä