Hae Anna.fi-sivustolta

Kap Verde

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Tintti, 21.06.2012.

1. Tintti Vierailija

Olemme mieheni kanssa menossa viikoksi Santa Marian Odjo d`Agua hotelliin. Otimme poikkeavasti puolihoidon, koska ravintolaa kovasti on kehuttu. Muuten paikasta tuntuu olevan mielipiteitä laidasta laitaan. Onpahan kuitenkin jotain erilaista. Emme nyt haluakaan mitään aktiviteetteja, vaan lomailla leppoisasti.

Vietämme siellä myös kahden kesken mieheni 6-kymppisiä. Olemme viinin ystäviä ja nyt minua kiinnostaisi tietää, onko kaupoissa viinejä, minkälaisia ja mikä on hintataso? Ravintolasta ainakin varmaan saa. Juhlapäivän mielellään aloittaisi kuohujuomalla. Saako sieltä vai onko ostettava lähtiessä kentältä?

2. catti Vierailija

Moikka! Olimme 2009 keväällä Kap Verdellä, Salin saarella.Paikka oli ihana.Hotelliimme kuului all inclusive ,eli melkein kaikki sisältyi hintaan. Ruokaa oli vaikka mitä ja juomaa niin paljon kuin vaan jaksoit juoda.Juomat samoja joita totuttu juomaan täälläkin...kuohuviiniäkin löytyy. Vietimme mieheni 5 -kymppisiä siellä ystävä pariskunnan kanssa ja täytyy sanoa,että mieli halajaa sinne taas.No minulla parin vuoden päästä nuo juhlat ja suunnitelmissa ehkä Kap Verde:) Suosittelen:)

3. Omenapuu Vierailija

Minä olin tyttäreni kanssa Salin saarella joulun alla 3vuotta sitten ,,, oli kyllä mahtavaa minulle laitettiin kivat letit hiuksiin ja tytölle myös . Pysyivät tosi hyvin päässä 3-4kk jee... Sieltä löytyy hyviä viinejä ja aivan mielettömän hyviä tanssijoita joita oli ilo katsoa kannattaa mennä.

4. Tintti Vierailija

Olipa kiva kuulla noin positiivisia kommentteja. Olen lukenut aika paljon myös niitä negatiivisia. Uskon kuitenkin, että asenteesta on aika paljon kiinni. Matkaa odotellaa kovasti.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri