Hae Anna.fi-sivustolta

Karaoke Marmaris

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä tebis, 19.05.2006.

1. tebis Vierailija

heipä hei teille jo tänä keväänä MARMARIKSESSA käyneet!

Jokos karaoke ""pyörii"" taas? Ja minkälainen tunnelma on ollut?

Löytyykö karaokea muualta kuin metropol-anatolia akselilta?

2. gnuppe Vierailija

Heips myös itsellesi!Olin 4 viikkoa marmariksessa ja kuulin ainoastaa ne samat paikat ja lisäksi vielä Maxwell tietty siellä oli karaokea.Ja joku tiesi kertoa että mys Captain ravintolassa olisi karaokea mut en tiedä missä tää Captain on.

3. tebis Vierailija

Joo...olen lueskellut täällä tosta Captainista ja se vähän herätti mielenkiintoa......uteliaisuus siis heräsi.
    Missä asustelit,jos saa kysyä?

4. tebis Vierailija

...palasin tänne vielä...huomattuani yhden jutun!
    oletko sama gnuppe, joka on aloittanut täällä keskustelun otsikolla CAPTAIN RAVINTOLA, sillä jos olet niin nyt en oikein ymmärrä? ? ? ? Capatain ravintolaa kehutaan (joku gnuppe), mutta sinä et kuitenkaa (nimerkki gnuppe myös) tiedä missä Captain sijaitsee... Oletteko kaksi eri henkilöä vai menikö ajatus jotenkin poikki vai mitä?
    Ei millään pahalla, jäin nyt vaan hieman ihmettelemään....No ainakin Captain löytyy nyt, voidaan piipahtaa katsomassa onko jonain iltana karaokea!

5. kyllitäti Vierailija

oikea gnuppe tietää captain ravintolan, tämä kuka on tähän viestiin kirjoittanut niin esiintyy näköjään ""vääränä gnuppena"".

6. yabancı Vierailija

voi olla enkkukaraoke mut suomikaraokea ei ole.ruoka on kylla hyvaa!

7. gnuppe Vierailija

Heips!Minä aloitin keskustelun Captain ravintolasta ja sain siihen vastauksen eräältä henkilöltä joka kehui karaoke iltaa kyseisessä raflassa ,mutta tässä Captain ravintolassa ei karaokea ole.Jotenka näitä saman nimisiä ravintoloita täytyy olla 2.Minä tarkoitin Captain ravintolaa lähellä Maxwell-Anatolia hotellia liikennevaloista ehkä noin 50 metriä merelle päin alas ekaksi on joku taksi koppi ja yks rafla ja jokunen vaateliike ja sit tulee tää mun tarkoittamani Captain rafla.Sori jos aiheutin jotain hämminkin mut hyvät safkat siel saa kuitenkin.

8. gnuppe Vierailija

Mä asustin 3 ekaa viikkoa Pandorassa ja sit vika viikon yhdessä kimppa kämpässä.

9. tebis Vierailija

Hellurei gnuppe ja muut!!!
    Vastaukset valaisivat minua./meitä...KIITOS!

ja nyt HUOMIO jos joku tietää Captain ravintolan jossa on karaokea (enkkukaraokekin OK!) niin tänne vaan infoa.
    Eiköhän me käydä piipahtamassa tuossa ""ruoka""-Captainissakin testaamassa sapuska ;)

p.s. Onko tänä keväänä prestigessä käyneitä, kun ruoasta tuli puhe?

10. yabancı Vierailija

prestige ei enaa yhta hyva kuin aiemmin.ruon laatu laskenut ja captainissa nyt parempi ruoka kuin aikoihin.on uudet omistajat ja uus henkilökunta.jos kay useammiin kuin kerran niin saa 10%alennusta tai jalkiruokadrinksut tai viinipullon per pöyta.

11. gnuppe Vierailija

Heips!Joku tiesi kertoa että tämä toinen Captain olisi rantakadulla ja siellä on sitä karaokeakin saatavilla.Ja tässä mitä minä tarkoitin on kokonaan vaihtunut niin omistajat kuin henkilökuntakin.

12. jaska Vierailija

siis tama hyva ruokapaikka on captain spor taxin risteyksessa lahella maxwell anatoliaa.ja sielt saa alennusta.ei karaokea ainakaan suomeksi!mut viihdyketta riittaa!

13. tebis Vierailija

Emme ole alennusten perään, kiitos kuitenkin vinkeistä!

Tärkeintä on ruoan laatu=maku, onko prestigessä edelleen sama omistaja kuin iätajat?

jos tarjoilijat ovat vaihtuneet, ei haittaa, kokeistahan ruoka on kiinni....

14. sarppa Vierailija

heiiips!

Karaoke-ravintola captain löytyy rantakadulta, yökerho cheersin vierestä...oli ainakin viime kesänä paljon brittejä ja ihan kiva meininki! :D

15. tebis Vierailija

Tebis kiittää ja kumartaa ""sarppa""

16. Marixa Vierailija

Palasimme juuri Marmariksesta ja 'vakiopaikaksemme' muodostui rantakadulla oleva Captain's Pub. Se oli hyvä kohtauspaikka pitkin päivää. Heillä on myös oma, ilmainen ranta (niinkuin muillakin baareilla), johon palvelu pelaa :)

Captain's löytyy rantakadulta laivalaiturin edestä, Gima Point Centeriltä rannalle päin. Suosittelen!!! 'Miehistö' on todella mukavaa ja Carlos opettelee innokkaasti suomea ;) Mikään suomi-paikka ravintola ei kuitenkaan ole, siellä käy monenmaalaisia turisteja..

Juu, ja karaokea on iltaisin! Karaokea oli myös Captainista bazaareille päin kuljettaessa pienemmän baarikadun risteyksessä. Baarin nimenkin löydän valokuvista, jos joku haluaa..

17. marmariksessa asuva Vierailija

yks karaokepaikka on kervan pem nimisen hotellin alakerrassa, hyvä meno nayttaa olevan.

18. lady Vierailija

soittavatko paljonkin aikuista naista? Siitä riippuu nyt lähdenko reissuun vai en!

19. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hah hah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. laululintu Vierailija

Ai että joku on laulanu maxwellissa karaokea, gnuppe? Eikös se ollu niin että MAxwellissa ei lauleskella karaokeja?!

21. -noora- Vierailija

captain on marmariksesta icmeleriin päin ... ihan kiva paikka vaikkakin aika matkanpäässä... kun ajoissa lähtee hotellilta niin kerkee käydä monessa muussakin baarissa matkan varrella :D ;D ei vaisinkaan... mukava paikka... ei paljon suamalaisia mutta hollantilaisia siellä on paljon ja todella mukava baari poika :D hassun hauska ! suosittelen lämpimästi ... hauskaa karaokeiltaa kaikille marmarikseen matkaajille :D

22. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Maxwelissa ei laulutte kesäkuussa karaokea eikä lauleta nytkään!
    Piipahdettiin myös captainissa, kiva paikka! Yhdyn edellisen "nooran" mileipiteeseen!

23. Jemi Vierailija

Itse tiedän ainakin seuraavat karaokepaikat:
    - Captain, rantakadulla lähellä Cheersiä.
    - Baran Bar, rantakadulla heti toisen pikkusillan jälkeen
    - Turtle Bar, parin baarin päässä Baran Barista, rantakadulla tämäkin.
    - Metropol Apart, ei tarvitse varmaan edes kertoa. :D
    - Anatolia Apart, ei tämäkään kai kerrontaa kaipaa. :D

24. Lasipallo Vierailija

Hahaa, tarkoitatteko Captainissa sitä yhtä tyyppiä, joka ainakin käyttää joskus jotain merirosvohattua? Ääh, jotenkin Abo-sen nimi kai alkaa..

25. Kesäkuussa Vierailija

Tebikselle tiedoksi muuten vaan!!
    Jo vain laulettiin kesäkuussa kara-
    okee. Asuin hotellissa kaksi viikkoo
    alkaen 5.6. Olin itsekin laulamassa
    joten totta on.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko