Karavaanarit ohjelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiintoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiintoinen

Vieras
Kuinka moni seuraa sitä?
Itse tykkään katsella ja muistella omaa lapsuuttani :D Me reissattiin vaunulla paljon kun olin lapsi.
Tavallaan se oli hyvinkin mukavaa ja oli sellainen oma elämäntapa :D
mutta nykyään niin mukavuudenhaluinen että mielummin vuokraan oman perheen kera mökin tai hotellihuoneen :D
Mutta muka ohjelmaa on katsella ja tutustua erinäisiin paikkoihin :)
Ja saada jotain käsitystä kuinka milläkin leirintäalueella toimii tai ei toimi jokin ja minkä näköistä missäkin on :)

Kuinka moni seuraa sitä?
Itse tykkään katsella ja muistella omaa lapsuuttani :D Me reissattiin vaunulla paljon kun olin lapsi.
Tavallaan se oli hyvinkin mukavaa ja oli sellainen oma elämäntapa :D
mutta nykyään niin mukavuudenhaluinen että mielummin vuokraan oman perheen kera mökin tai hotellihuoneen :D
Mutta muka ohjelmaa on katsella ja tutustua erinäisiin paikkoihin :)
Ja saada jotain käsitystä kuinka milläkin leirintäalueella toimii tai ei toimi jokin ja minkä näköistä missäkin on :)

itselle taas on enemmän mukavaa kun omassaasuntoautossa on kaikki valmiina sen sijaan että tarviis mökkiin raahata mitään ees taas tai hotellihuoneeseen (jossa kyllä on kaikki mutta silti "ei mitään" )

kukin tavallaan .)

[QUOTE="Karavaanari";24123549]Hieman hassahtaneen kuvan antaa tuo ohjelma mutta ei se mitään :)

itse olen karavaanari ja se on osa elämää... ei pelkkä harrastus :)

i love it![/QUOTE]

Siis miten hassahtaneen kuvan muka antaa? Saman typpistä se elämä silloin -70 luvullakin oli kun me reissattiin ;)

Tuo messilän emäntä on jotenkin hmm...
osaa olla mukava kun höpöttää mutta jotenkin asiakaspalvelu alttius on hyvin tök tök vai kuuluuko se hämäläisten tyyliin olla ensin tök tök ja sitten vasta muuttua ystävälliseksi.
Vai onko kuvattu hänen negatiivitset puolensa :/
itse emme ole messilässä koskaan käyneet mitä nyt ohjelman perusteella katselin.

[QUOTE="vieras";24123649]Hieman nauratti, vaikkakin samalla myös ihmetytti ja hävetti niiden kahden naisen makkarangrillaaminen, että voiko oikeasti joku olla noin hölmö![/QUOTE]

Siinä sai katsojille kunnon viihdettä :D

[QUOTE="harmaa";24123645]Tuo messilän emäntä on jotenkin hmm...
osaa olla mukava kun höpöttää mutta jotenkin asiakaspalvelu alttius on hyvin tök tök vai kuuluuko se hämäläisten tyyliin olla ensin tök tök ja sitten vasta muuttua ystävälliseksi.
Vai onko kuvattu hänen negatiivitset puolensa :/
itse emme ole messilässä koskaan käyneet mitä nyt ohjelman perusteella katselin.[/QUOTE]

Itse olen ihmetellyt kyseisen naisen asiaskaspalvelua myös, koskaan en millään karavaanialueella ole tuollaiseen törmännyt. Ihan hirveä ämmä!!!

Itse olen ihmetellyt kyseisen naisen asiaskaspalvelua myös, koskaan en millään karavaanialueella ole tuollaiseen törmännyt. Ihan hirveä ämmä!!!

Minua jopa hävetti ruudun toisella puolen kun eilen se nainen löyti yhden karavaanarin joka otti luvatta sähköä,
tämä tulee ja haukkuu sen karavaanarin varkaaksi? :O
Siis luulisi että olisi ensin itsensä esitellyt ja sanonut että se tolppa on hänen ja nyt tehdään soppari siitä eikä heti käy päälle kuin mikäkin.
Lopuksi huuti vielä että poistaa autonsa heti alueelta ja jos nyt oikein katsoin niin tuo mies oli humalassakin, eli kehoittiko rattijuopoksikin? :O
Tosin vaikea sanoa ruudun takaa mutta herttilei miten minua hävettikin.

[QUOTE="vieras";24123722]Suunvuoroa se ei ainakaan muille anna, jos kamera kuvaa tota noin.[/QUOTE]

Vaikea kuvata jos toinen on luonnostaan se mitä kuvataan, tosin tiedä sitten kun ei ole kokemusta.

[QUOTE="harmaa";24123712]Minua jopa hävetti ruudun toisella puolen kun eilen se nainen löyti yhden karavaanarin joka otti luvatta sähköä,
Siis luulisi että olisi ensin itsensä esitellyt ja sanonut että se tolppa on hänen ja nyt tehdään soppari siitä eikä heti käy päälle kuin mikäkin.
Lopuksi huuti vielä että poistaa autonsa heti alueelta ja jos nyt oikein katsoin niin tuo mies oli humalassakin, eli kehoittiko rattijuopoksikin? :O
Tosin vaikea sanoa ruudun takaa mutta herttilei miten minua hävettikin.[/QUOTE]

No jo on asiakaspalvelua parhaimmillaan! Oliskohan kenties voinut sanoa ystävällisemmin, miten leirintäalueilla toimitaan? Oliskohan voinut viedä miehen respaan ja täytättää leirintäkortin ja rahastaa? Oliskohan?

[QUOTE="harmaa";24123712]Minua jopa hävetti ruudun toisella puolen kun eilen se nainen löyti yhden karavaanarin joka otti luvatta sähköä,
Tosin vaikea sanoa ruudun takaa mutta herttilei miten minua hävettikin.[/QUOTE]

Oli eilen telkkari auki kun kaksplussasin ja tuo kohtaus oli niin koominen. :D Oikein stereotyyppinen keski-ikäinen haahka. :D

[QUOTE="harmaa";24123771]Vaikea kuvata jos toinen on luonnostaan se mitä kuvataan, tosin tiedä sitten kun ei ole kokemusta.[/QUOTE]
Tota noin... tarkoitin sitä sen hokemaa... koko ajan tota noin.

Voi luoja minkälaisia kiukuttelevia ne eilisen jakson tenavat oli. Toinen nauraa toiselle kun ei päässyt hyvipuistossa juuri mihinkään laitteeseen :(
Miten niillä vanhemmilla kestikin hermot.

Yhteistyössä