Kari ei ole todellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sen muija ei oo kuollu ja se mikään mies ole,se on mu frendi joka kusettaa teitä ihan kympillä vittu.ihan tosi hei menkää itteenne.puolet täällä palstalla on feikkejä ja mä ole kariin uskonu pätkääkään kun tänne tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sen muija ei oo kuollu ja se mikään mies ole,se on mu frendi joka kusettaa teitä ihan kympillä vittu.ihan tosi hei menkää itteenne.puolet täällä palstalla on feikkejä ja mä ole kariin uskonu pätkääkään kun tänne tuli.

No jos kari on sun frendi, joka kusettaa kybällä, niin etkai sä voi siihen uskoakkaan vai mitä hä???

Alkuperäinen kirjoittaja doing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No jos kari on sun frendi, joka kusettaa kybällä, niin etkai sä voi siihen uskoakkaan vai mitä hä???

haha ap munas ittensä,:):):)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Kuka on kari?
never heard...

Mullakin on ihan tekemällä tehty identiteetti tälle palstalle siis todellisuudesta ihan päinvastaiset. ;)

http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-c2c5ec85-9d6d-495b-9810-677309ad761b

Ja kyllä nyt joitaian/jotain pahasti ottaa päähän tuo Karin täällä palstaileminen

Yhteistyössä