Kari Tapion perinnön jako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lpktk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jollain tasolla mietityttää tuo ettei miehellä ollut sitten juuri mitään rahaa vaan kaikki siirretty vaimon nimiin. Luulisi että lapset olisivat kaikki samassa asemassa, mutta tällä tavalla vaimon kautta vain ne avioliitossa tehdyt pääsevät hyötymään rahoista. Toisaalta, itse en vaivautuisi edes vaatimaan mitään mieheltä joka ei olisi pitänyt minua lapsenaan.

Tuossa näkee äitinä ja isänä olemisen eron. Kukaan äiti ei pystyisi tuollaiseen tekoon, että jättää yhden lapsensa perinnöttä ja siis elää niin kuin lasta ei olisikaan.

[QUOTE="vieras";24601333]Tuossa näkee äitinä ja isänä olemisen eron. Kukaan äiti ei pystyisi tuollaiseen tekoon, että jättää yhden lapsensa perinnöttä ja siis elää niin kuin lasta ei olisikaan.[/QUOTE]

Entäpä jos se äiti ei olisi koskaan äitinä lapselleen ollut.

mitä kertoo isästä jolla on lapsi, ei ole halunnut nähdä ja kaikenlisäksi jättää perinnöttä?
olkoo kari tapio miten suuri tahansa minun silmissä hän ei ole.
miten joku voi käyttäytyä omaa lastaan kohtaan noin, kuitenkin miljoonatulot ja antaa 2500e pojalle. tuntuu pahalta

[QUOTE="vieras";24600288]Menee ihan oikein. Hävettäis olla tuo joka vinkuu hänelle kuulumattomien rahojen perään.[/QUOTE]

Meni maku Kari-Tapioon. Kaikki lapset ovat lain edessä tasavertaisia ja pitäisi olla myös vanhempien mielestä. Tässä on todella järjestetty asiat. Ja törkeesti.

Moraalisesti väärin myös minun mielestäni. Miten tuollainen temppu tehdään käytännössä? Tuloja kuitenkin oli varmasti jatkuvasti kuolemaan saakka. Kari Tapio oli "nälkäpalkalla" töissä vaimonsa omistamassa firmassa? Sillähän Kari Tapio ylpeili, että ottaa tulonsa palkkana ja maksaa siitä kunnon verot. Sitä en ymmärrä yhtään miten Kari Tapion nimissä olevat tekijänoikeudet eivät hyödytä millään tavalla biologista lasta.