Karkaileeko muiden vajaa 3veet???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Tuo meidän 2vee 10kk on nyt ihan kamala tuossa asiassa :(

Kaupassa hävisi sillä välin kun ostoskärryä hain (isä mukana, muuten olisin roikottanut kädestä koko ajan), löytyi kakkoskerroksesta aika pian, mutta olisi voinut sattua vaikka mitä :x

Eilen oltiin tuplilla kaupassa ja neiti käveli ja portaisiin lähti juoksemaan - oli pakko jättää pienempi odottamaan ja juosta neidin perään.

Seppälässä oli sillä välin kun katsoin vaatteita oli neiti kiivennyt tuplista veke, vaikka oli valjaissa ja juoksenteli vaaterekkien välissä.

Kotona ei olla pidetty ulko-ovea lukossa, mutta taitaa olla pakko lukita. Jos olen yksin neidin ja vauvan kans kaikki OK, mutta isommalla porukalla saattaa neiti helposti livahtaa pihalle.

En ole mitenkään erityisen huolimaton, neiti vaan on nopea.

Ollaan keskusteltu ja neiti lupaa, ettei juoksentele, mutta sitten se unohtuu.....

Meidän kaks vuotias kans laajentaa reviiriään.
Yhtenä päivänä jouduin tönimään edellä olevia (olin kaupan jonossa) ku nassikka juoksi kaupasta ulos. Ja muutenkin tykkää kaupassa seilata sinne tänne ja minä perässä. Jos joudun ostaan muuta ku ruokaa nii laps jää kotiin. En yksinkertaisesti pysty enkä voi keskittyä mihinkään jos toi pyörremyrsky on mukana.

Meidän 2,5v neiti karkailee.
Yks päivä oli pelkällä vaipalla,haki hiljaa itselleen vaatteet ja puki ne päälle.Kaikki vaatteet osasi hyvin laittaa,muuten sohlaa ettei osaa.Oli laittanu sukkikset,farkut,t-paidan,collegepaidan,kengät,takin ja vieläpä lakinkin ja lähti ulos.Huomasin et ovi on auki ja neiti seisoi keskellä pihaa.Sitten lähti suunnistamaan kohti tietä,ite juoksin ulos ja sain neidin heti kiinni.Totesi vaan et tuli odottamaan mua ulos kun olin puhunut et pian lähdetään.Täytin vaan ensin tiskikoneen.
Tarkkana saa olla joka paikassa.Varmuusketjun hommaan kyllä oveen enkä päästä neitiä enää isosiskon kanssa ulos vaikka sisko onkin vastuuntuntoinen 11-vuotias mutta kuitenkin.

juuh, pikkujätkä 2v3kk karkaa ulos! ihan kauheeta, vaikka asutaan maalla, niin kerrankin mennä vipotti kumpparit jalassa jo tuola suhteellisen isolla tiellä. osaa avata ulko-oven lukosta ja sitten vaan menoks. ja nauraa mennesään. tosi rasittava vaihe.

Yhteistyössä