KARMEA kurkkukipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua ihmiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua ihmiset

Vieras
Hirvittävä oikean puolen kurkkukipu jatkunut kohta viikon.
Jossain tuolla syvällä kurkussa tuntuu olevan "jotain", se on tosi, tosi kipeä ja nielaistessa se tuntuu sellaiselle kuin siellä olisi esim. leipäpala jäänyt kiinni eikä lähde pois. Vasen puoli kurkusta ok. Ollut koko ajan.

Eilen lääkärissä. Nieluviljely otettu ja labrat, hoitaja sanoi soittavansa huomenna kun lääkärillä ei ole soittoaikaa tälle päivälle!!! ÖÖ... no joo, kai se lääkäri edes katsoo ne tulokset? Hän ainakin sanoi, että herkästi määrää antibiootit jos on jotain, kun minulla on perussairautena reumasairaus.

Mutta kun... mie pelkään tosissani, että sieltä ei löydy mitään ja kun kurkussa on jotain. En edes muista (olen kohta 40 v) koska kurkkuni olisi ollut näin kipeä.

Ääni on tosi käheänä, joka nielaisu tekee niin kamalan kipeää. Mikään ei tunnu auttavan, ei jääpalat, ei lämmin, ei särkylääke, ei sitten mikään. Vain nielaisematta olemin olisi paras.

Mitä minä teen, voinko "vaatia" antibioottia, kun jossain sielun syvyydessä tiedän, että tämä ei mene ilman kuuria ohi.

Paise siellä nielussa kenties? Jos ois semmonen, niin sun pitäis päästä käymään jossain kurkku-nenäpolilla, jossa katsovat kunnolla nieluun ja jos on paise, niin se puhkaistaan (helpottaa välittömästi kipua) ja sitten saa varmaan antibiootit lisäksi. Mutta tosiaan, ota ihmeessä särkylääkettä kuten joku ehdottikin, kunnes homma selviää.

Yhteistyössä