Karmea olo... En kestä tätä päivää töissä :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikä... apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikä... apua!

Vieras
Heräsin aamulla vähän ennen viittä hirveään paniikkikohtaukseen. Otin ensin puolikkaan rauhoittavan, ootin puoli tuntia, mutta uusia kohtauksia vaan tuli aaltoina. Otin sitten toisen puolikkaan. Nukuin 15 minuuttia ennen ku kello soitti, että pitää nousta töihin. Puoliksi itkun sekaisesti sain itseni junaan ja bussiin ja sain junassakin paniikkikohtauksen. Nyt selviydyin töihin 10 minuuttia myöhässä ja olo on edelleen karmea. Kuvottaa, oksettaa ja rauhoittavista on pää niin sekaisin/nukuksissa, että voisin nukahtaa puolessatoista sekunnissa tähän työtuoliin.

Onko vaan kestettävä? Miten? Mä en kestä tätä karmeaa oloa ja mulla on vieläpä asiakastapaaminenkin tänään. Mä vaan haluun sanoa pomolle, että oon kipeenä ja lähteä kotiin :´(

Hanki apua, nyt äkkiä vaan sairauslomalle. Mikä työssä ahdistaa? Jos et ole kunnossa niin et mene töihin. Piste. Rohkeasti nyt vaan sanot pomolle että voit huonosti ja lähdet lääkäriin. Sulla niin vakavat oireet niin helposti saat viikon sairauslomaa.

Mutta mitä mä sanon pomolle... Sanonko vaan että on tosi huono olo vai kerronko että kyseessä on paniikkihäiriö?

Vittu taas uusi paniikkikohtaus puskee päälle :,(

Alkuperäinen kirjoittaja eikä... apua!;30728510:
Mutta mitä mä sanon pomolle... Sanonko vaan että on tosi huono olo vai kerronko että kyseessä on paniikkihäiriö?

Taidat olla vain työnteon vieroksuja, kenkää tollasille

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30728508:

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi edes hiukan osata ajatella, minne tuota omaa mustaa huumoriaan voi suoltaa. Erittäin säälittävää yrittää pönkittää itseään rikkinäisen ihmisen kustannuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja eikä... apua!;30728510:

Jos pomo on ihan ok-tyyppi niin kerro oikea syy. Tsemppiä, kyllä se siitä!

Mulla on yksi iso koristetyyny työhuoneessa ja torkahtelen sitä vasten pää pöytään nojaten... Ja työhuoneen ovi on lukossa, ettei kukaan voi tulla sisään noin vaan ilman koputusta tai avainta. No nyt yks työkaveri just tuli ja laitoin hirveen tsempin päälle että vaikutan jotenkin normaalilta...

Jos tää ei tästä kohta mee niin sit kyllä kerron pomolle...

Herättelen toivetta, että tää väsymys menis, kun rauhottavan vaikutus alka haihtua :(

Mutta tää pahoinvointi on kyllä saatanasta... Ruokahalu nolla, joten ei ees pysty syömällä saamaan energiaa.

Kiitos teille myötätuntoisille! Ette tiedä, miten hyvältä tuntuu :,(

Yhteistyössä