karmea viikonloppu ttulossa.. ahistaa jo valmiiksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
menee kovin vähällä unella.. olis töitä ja lasta en saanu mihnkään muualle hoitoon kuin tarhaan... |O
olis edessä n63 tuntia valvomista ja noin 10 tuntia unta..
perjantai aamuna seiskalta herätys ja lauantaina sais nukkua sen 5 tuntia päivällä, sitte lapsi tarhasta ja illalal töihin, sunnuntaina taas 5 tuntia unta ja hakemaan lasta tarhasta.. ja valvomista maanantaihin asti |O ja maanantaina sitte 5,5 tuntia unta.. onneksi sitte ma iltana pääsee yöksi nukkumaan... huoh..

Semmostahan se yötyö vähän on joskus. Hyvä kuitenkin että saa sen 5h nukkua päivällä. Työkaveri juuri puhui kuinka on tehnyt pari 5 yön putkea niin että viikolle osuvat työvuorot on mies töissä päivät ja hän kotona vuosikkaan energiapakkauksen kanssa. Lapsen päiväunien aikaan saa hetken torkahtaa ja illasta miehen ja isompien lasten kotiuduttua ehkä reilun tunnin.

juu siis oonhan mä tottunut valvomiseen, kun aina työpäivänä oon sen 24-28 tuntia hereillä, nukun 5 tuntia ja haen lapsen tarhasta.. noi viikonloput on vaan perseestä kun vuoro kestää sen 12 tuntia, ajan autoa ja muutenkin siis fyysistä työtä niin voimat on aika vähissä jos ei saa nukkua.. :/
mut tottahan se on et valintojen maailma :D
toi 5 tuntia on laskettu sen mukaan et pääsen lähteen töistä just minutilleen vuoron loputtua ja että kotimatka sujuu ilman ongelmia ja samantein kotona pääsen sänkyyn ja uni tulee silmään :D kun vuoro loppuu klo 6 ja lapsi pitää hakea tarhasta klo 12 :)
päikkärit koitetaan kyl nukkua niin siit vois saada ainakin yhden lisätunnin unta :)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
juu siis oonhan mä tottunut valvomiseen, kun aina työpäivänä oon sen 24-28 tuntia hereillä, nukun 5 tuntia ja haen lapsen tarhasta.. noi viikonloput on vaan perseestä kun vuoro kestää sen 12 tuntia, ajan autoa ja muutenkin siis fyysistä työtä niin voimat on aika vähissä jos ei saa nukkua.. :/
toi 5 tuntia on laskettu sen mukaan et pääsen lähteen töistä just minutilleen vuoron loputtua ja että kotimatka sujuu ilman ongelmia ja samantein kotona pääsen sänkyyn ja uni tulee silmään :D kun vuoro loppuu klo 6 ja lapsi pitää hakea tarhasta klo 12 :)
päikkärit koitetaan kyl nukkua niin siit vois saada ainakin yhden lisätunnin unta :)

On se juu välillä aikamoista... Sen yhden tai kaksi vuorokautta vielä seisoisi vaikka päällään, mutta kun menee useampi päivä/yö putkeen niin väsymys kasvaa.

Eikö lapsi voi olla hoidossa pidempään kuin kl 12 asti?

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

On se juu välillä aikamoista... Sen yhden tai kaksi vuorokautta vielä seisoisi vaikka päällään, mutta kun menee useampi päivä/yö putkeen niin väsymys kasvaa.

Eikö lapsi voi olla hoidossa pidempään kuin kl 12 asti?

no periaatteessa vois, vaikak ne ei sitä suosittele.. koska vien muksun tarhaan siis perjantai-iltana ennen töihin menoa, eli on siel yhteen pötköön 19 tuntia, la-su välisen yön on siel 17 tuntia ja su-ma välisenä yönä on siel 20 tuntia.. niin jos siis venytän hakuaikaa niin tunnit kasvaa kohtuuttomiksi, lisäksi kun jätkä on 2,5v ja nukkuu päikkärit (yleensä) niin hakuaika pitäis muuttaa klo 15 sitte.. ja näin ollen viikonlopun hoidotsa kuluttaisin 8 hoitopäivää kun koko kk niit on varattu 15... :/
yleensä on siel tarhassa 22 tuntia kerrallaan mutta vain siis yhden yön kerrallaan..