Mä oon syönyt jo vaikka mitä, aivan ihmeellinen pohjaton nälkä jolle ei loppua näy Mietin onko tää krapulasta johtuvaa vai mitä ihmettä..
Aamulla tein kolmen munan munakkaan johon laitoin lorauksen kermaa, kaks siivua goudaa ja porsaan sisäfilepaistia. Päivällä söin turkkilaista jugua, sitten noin 300g jauhelihamössöä, tomaattia ja tuorekurkkua, kahvia kermalla.. ja taas on muka nälkä! normaalisti mä pärjään vallan hyvin kahdella aterialla per päivä, ja tänään tuntuu ettei mikään syöminen riitä. uskomatonta.
taidan syödä kohta
eilisen kukkakaalimuusin jämät ja tuota possun paistia. huoh.
Toi munakasrulla oli muuten ihan loistoruoka. Helppo ja hyvä ja nopea. Oisko teillä antaa jotain ihania täytevinkkejä? Mä tein viimeksi jauhelihatäytteen, jossa punaista pestoa, kermaa, sieniä ja mausteita. Muitakin täytteitä ois kiva koettaa.
n. klo 10.30: 2 kpl mantelileipiä, päällä poroa ja kurkkua, mukillinen kahvia
n. klo 13.30: kulhollinen turkkilaista jugurttia, mustia viinimarjoja ja puoli omenaa, kahvia
n. klo 17: kolme siivua kalkkunaa, porkkanaa, kukkakaalia, jäävuorisalaattia, kurkkua ja viinirypäleitä, pähkinöitä ja siemeniä, salaattikastiketta, kivennäisvesi, mantelileipä
aamulla pashaa (tein makeutusaineella ja ilam rusinoita
päivällä munakas jossa kinkkua ja mozzrellaa
illalla salaatti jossa salaattia, vuohenjuustoa ja hunajamelonia ja ite tehtyjä jauhelihapihvejä joissa reilusti fibrexiä