karppaajat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karppaaja

Vieras
Oon alkanut ihan vasta karppaamaan, tavoitteena saada ihan muutama kilo pois, ehkä viisi. Olen siis normaalipainoinen mutta raskauskilot ahdistaa. Olen nyt käynyt joka päivä puntarilla ja eilisestä oli noussut paino 600g. Olen ollut kuurilla 4pv ja lähtenyt yhteensä kilo painoa. Tuo kiinnostaisi miksi eilinen meni pieleen. Söin aamupalalla pannulla paistettua munakasta pekonilla ja juustolla, päivällä turkkilaista jukurttia, hermesetaksella ja mansikoilla. Ostin kebabannoksen kreikkalaisella salaatilla. Siinä oli kastikkeita joiden sisältöä en tiedä(salaattia en syönyt kaikkia, enkä siis sen kastikettakaan). Ajattelin kuitenkin että niitä on niin vähän, ettei haittaa. Illalla söin samaa munakasta jota jäi aamulla ja tomaattia. Kasvikset jäi eilen vähälle mutta petraan niitä tänään. Onko tuo kebabliha syyllinen(tai siis kastikkeet) tähän? Vaikuttaako se, kun alkoi menkat eilen? Masensi niin tämän aamun lukema.

[QUOTE="vieras";24179629]Tottakai kuukautiset nostaa painoa ja salaatinkastikkeet että kebabkastikkeet ovat aika pitkälle sokeria.[/QUOTE]

Juu, ehkä suurin syy voi olla sitten nuo menkat. Toivottavasti. Salaatinkastiketta en syönyt juurikaan. Mutta se kebabkastike sitten kanssa toinen syyllinen. Sitä vaan mietin, että jos s noin helposti nousee, pienestä määrästä kebabkastiketta niin onko tässä mitään jäkeä näin laihduttaa. Kun tarkoitus olisi jossain vaiheessa alotella myös leipää jonkinlaisia määriä(kun nyt ensin sais painoa alas).

on yhdelle päivälle myös aika monta ateriaa. Useimmat karppaajat syövät 1-2 kertaa päivässä. Toinen munakas kun olisi jätetty pois, olisi ollut hyvä eikä kalorit olisi ainakaan paukkuneet yli.

on yhdelle päivälle myös aika monta ateriaa. Useimmat karppaajat syövät 1-2 kertaa päivässä. Toinen munakas kun olisi jätetty pois, olisi ollut hyvä eikä kalorit olisi ainakaan paukkuneet yli.

Joo en ole muina päivinä syönytkään kyllä noin paljoa mutta toisaalta on ollut nälkä, kun en oo syönyt sitten juuri mitään. Siksi söin eilen enemmän. Mutta hyvä tietää, että lihaakaan ei saa syödä mielin määrin vaikka jostain olen niin lukenut.

Mulla nousee menkkojen ajaks paino kilolla tai kahdella, joten niitä voi aika pitkälti syyttää :D
Veden juonti auttaa mulla menkkojen aikana pudottamaan painoa. Siis enemmän kuin normaalisti.

Ei putoo paino menkkojen aikaan, mutta voi vitsi päivä tai kaks niiden jälkeen. Voi olla kilo tai 1.5kg hävinny päivässä. Mä uskon vakaasti, että se on vedestä kiinni, koska monet kerrat huomannut jos ei oo juonu, ni paino on menkkojen jälkeen taas samassa... :kieh:

Joo en ole muina päivinä syönytkään kyllä noin paljoa mutta toisaalta on ollut nälkä, kun en oo syönyt sitten juuri mitään. Siksi söin eilen enemmän. Mutta hyvä tietää, että lihaakaan ei saa syödä mielin määrin vaikka jostain olen niin lukenut.

Laskin myös proteiinit tarkkaan eli 1-1,5g/tavoiteltu paino. Ja koska söin päivittäin turkkilaista jogurttia ja usein munia, niin lihaa/kalaa/kanaa ei siihen sitten mahtunutkaan kuin se 100g/pv. Ja painohan mulla putosi huimaa vauhtia.

En karppaa, mutta voin sanoa silti, että lakkaa tuijottamasta grammoja! Saatoit "lihoa" vaikka siksi, ettet ollut käynyt isolla hädällä vähään aikaan, tai ehkä olit juonut juuri pari lasia vettä.

Voi hyvää päivää sentään, kun tuollainen painonmuutoskin huolestuttaa. Rauhoitu ja käy vaa'alla kerran viikossa.

En karppaa, mutta voin sanoa silti, että lakkaa tuijottamasta grammoja! Saatoit "lihoa" vaikka siksi, ettet ollut käynyt isolla hädällä vähään aikaan, tai ehkä olit juonut juuri pari lasia vettä.

Voi hyvää päivää sentään, kun tuollainen painonmuutoskin huolestuttaa. Rauhoitu ja käy vaa'alla kerran viikossa.

käyn alussa joka päivä siksi että se antaa potkua laihduttamiseen , jos on vähänkin paino laskenut.

Yhteistyössä