Karppaajia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YÖKKÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

YÖKKÖ

Vieras
Ollaa miehen kanssa karpattu muutama kuukaus, mutta alkaa tuntua, että samoja ruokia syödää aina vaa...
Kertokaas mitä te syötte :)
Entäs mitä grillaatte, muutaku perus liha-kana-settiä...Olis kiva kokeilla jotain uutta. Lähetään viikoksi mökille ja sinneki tarttis vähä suunnitella jotain ja jussina tulee vieraita ni haluaisin tehdä jotain oikein hyvää herkkujälkkäriä, mutta mikä olis helppo tehdä.

Kertokaas siis ja kertokaa muutenkin kokemuksianne karppauksesta :)

Olen grillannut ihan samaa kuin ennenkin, kaikki mitä olen siis ennenkin grillannut, on ihan karppia. En mä koskaan kuitenkaan perunaa ole grillannut. Siis ihan kasvisnyyttejä, lihaa(pihviä ), vartaita lihasta tai kalasta, makkaraa, kesäkurpitsasiivuja.. Makkarasta pitää toki tarkistaa että se on vähähiilarista, mutta esim Ukko-Pekka ja Kabanossi menee ihan hyvin.

Syön ihan samaa ruokaa kuin muutkin mutta karpinnettuna versiona. Tänään syötiin lihapullakastiketta, mulle oli tehtynä omat lihapullat pelkästä jauhelihasta ja oma kastike, jossa ei ollut vehnäjauhosuurustetta. Lisäkkeenä söin parsakaalia, porkkanaraastetta, kurkkua ja paprikaa.

Herkkujälkkäriksi tekisin rahkan jostain marjoista, jättäisin siitä makeutuksen pois, ja pistäisin sokerikipon viereen että jokainen saa makeuttaa oman makunsa mukaan.

Yhteistyössä