Karppaamalla -10 kg / 5 kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oisvoinuenemmänki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oisvoinuenemmänki

Vieras
Minkä verran muilla? Toisaalta olen ollut pettynyt että noin hitaasti on lähteny... mutta parempi näinki ku että oisin vielä samassa painossa ku 5 kk sitten. Oon kuullu että joillain on parissaa kuukaudessa lähteny tuo 10 kg. Mä haluan vielä toiset 10 kg pois ja mietin miten voisin nopeuttaa sitä prosessia.

Itselläni karppaaminen lisäsi painoa. Ei sovi kaikille, mutta jos on runsaasti ylipainoa, se toimii. Mielestäni tuot tahti on ok, ottaen huomioon, että myös karpatessa pätee sama sääntö kuin muissa ruokavalioissa: Mitä hitaammin paino putoaa, sitä pidempään/todennäköisimmin tulos säilyy.

Itselläni karppaaminen lisäsi painoa. Ei sovi kaikille, mutta jos on runsaasti ylipainoa, se toimii. Mielestäni tuot tahti on ok, ottaen huomioon, että myös karpatessa pätee sama sääntö kuin muissa ruokavalioissa: Mitä hitaammin paino putoaa, sitä pidempään/todennäköisimmin tulos säilyy.

Edelleen. Mä olen aina ollut normaalipainoinen ja pysyn karpaten vallan mainiosti "omassa painossani".

[QUOTE="a.p";23478572]Ehkä mä olen tyytyväinen tähän tahtiin kuitenkin... tai yritän olla. :D Rasvaa koitan vielä lisätä ruokavalioon, katson onko vaikutusta. :)[/QUOTE]

100 g menee kilo viikossa 150g menee vähän nopeampaan

Haluaisin minäkin vähentää edes hiilareita ruokavaliosta, mutten keksi mitä ihmettä söisin? Siis kun aamupala on nyt puuroa ja leipää kahvin kanssa, iltapalalla leipää, jogurttia, hedelmiä. Jos vähennän leipää, nälkä ei pysy poissa vaikka syön kaikkea muuta. En haluaisi pihviäkään popsia iltapalaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä;23478636:
Haluaisin minäkin vähentää edes hiilareita ruokavaliosta, mutten keksi mitä ihmettä söisin? Siis kun aamupala on nyt puuroa ja leipää kahvin kanssa, iltapalalla leipää, jogurttia, hedelmiä. Jos vähennän leipää, nälkä ei pysy poissa vaikka syön kaikkea muuta. En haluaisi pihviäkään popsia iltapalaksi...

no esim hedelmät jätät vähemmälle, leivän täysruisleiväksi, jugurtti luonnonjugurtiksi. Pastat, perunat ja riisi pois. Noillaki muutoksilla varmaan jotain tapahtuu. Ja muista juoda paljo vettä ja ole varovainen imetyksen suhteen ettei se kärsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä;23478636:

karppaus.info :: reseptit
Vasemmasta reunasta "arvo resepti" :)

Yhteistyössä