Karppausalkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva karppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ole hyvä vaan. Eipä kestä kiitellä. :whistle:

Googlea ei osata käyttää vaan vastaukset täytyy saada valmiina. Apua ei kuitenkaan huomioida mitenkään. Kiittämätöntä. Onneksi on myös niitä, jotka osaavat kiitoksen sanoa.

Nää on kyllä uskomattomia, miten voi olla mahdollista, että edes palstan omalla haulla, saati sitten googlella ei löydä MITÄÄN tietoa karppauksesta... Taitaa vika olla jossain muualla kun haussa...
Karppaus on salaseura. Siitä ei oo tietoa missään. Vähän kun vapaamuuraritkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ylöa;23097112:
huhuu joku

Linkit on ensimmäisessä vastauksessa ja vielä huhuillaan. Pitääkö tähän kirjoittaa luento perusteista vai onnistuuko linkkien klikkaaminen ja sieltä lukeminen? |O

[QUOTE="pypylleröinen";23094795]Nää on kyllä uskomattomia, miten voi olla mahdollista, että edes palstan omalla haulla, saati sitten googlella ei löydä MITÄÄN tietoa karppauksesta... Taitaa vika olla jossain muualla kun haussa...
Karppaus on salaseura. Siitä ei oo tietoa missään. Vähän kun vapaamuuraritkin.[/QUOTE]

Niin. Pitäisi varmaan pystyä lähettämään se kaikki tieto suoraan tuon kysyjän päähän. :whistle:

[QUOTE="vieras";23101983]kerro ruoka-aineen nimi mitä söitte vaika ensimmäisen viikon??????[/QUOTE]

Mä söin papuja. Kidney-papuja lähinnä. Kaks-kolme purkillista pitäis mennä vähintään, neljä jos haluut nopeesti tuloksia.

[QUOTE="vieras";23101983]kerro ruoka-aineen nimi mitä söitte vaika ensimmäisen viikon??????[/QUOTE]
:laugh:

Ruoka-aineen nimi? Siis meinasitkos että vedät yhtä ruoka-ainesta per viikko? Karppaamisessa syödään monipuolisesti päivittäin, taisi jäädä noi Macy Grayn antamat linkit klikkaamati? :D

mä olen lueskellut karppi-infoa ja kaikkea muutakin juttua,mutta kyllä mullekin on vieläkin epäselvää kaikki se rasvojen ja hiilareiden laskeminen,se mitä saa ja ei saa syödä oli helppo selvittää.

eililnen oli eka karppipäivä, olenko mä yhtään jäljillä?

aamulla musta kahvi ja kaksi paistettua munaa
lounaaksi paistettua hirven jauhelihaa ja sipulia, keitettyjä kukkakaalia ja parsakaalia, juustoraastetta
välipalalla lasi sokeritonta mehukeittoa, maitokahvi
päivällinen lohimedaljonki ja keitettyä kukkakaalia ja parsakaalia
iltapalaksi maitorahkaa ja pakastevadelmia

vettä olen juonut tuon lisäksi

Siis kaikki vinkit ovat tervetulleita:)

eililnen oli eka karppipäivä, olenko mä yhtään jäljillä?

Lista kuulosti herkulliselta :) Mutta, huolehdi siitä että rasvaa menee vähintäänkin se 150g päivää kohden, nyt näyttää äkkiseltään aika rasvattomalta.

Itse söin eilen seuraavaa (takana 9kk karppausta):
Aamupala - mantelileipä, päällä voita, koskenlaskijaa, salaattia ja meetvurstia.
Välipala - vispattua kuohukermaa, turkkilaista jogurttia, hieman vauvan marjasosetta ja vaniljanmakuista proteiinijauhetta.
Ruoka - kanaa tomaattikastikkeessa ja voissa paistettuja kesäkurpitsasuikaleita ja koskenlaskijaa.
Iltapala - meni samaa kuin välipalana kun oli niin hyvää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;23102584:
Lista kuulosti herkulliselta :) Mutta, huolehdi siitä että rasvaa menee vähintäänkin se 150g päivää kohden, nyt näyttää äkkiseltään aika rasvattomalta.

Itse söin eilen seuraavaa (takana 9kk karppausta):
Aamupala - mantelileipä, päällä voita, koskenlaskijaa, salaattia ja meetvurstia.
Välipala - vispattua kuohukermaa, turkkilaista jogurttia, hieman vauvan marjasosetta ja vaniljanmakuista proteiinijauhetta.
Ruoka - kanaa tomaattikastikkeessa ja voissa paistettuja kesäkurpitsasuikaleita ja koskenlaskijaa.
Iltapala - meni samaa kuin välipalana kun oli niin hyvää ;)

Hyvää kyllä olikin:) Sitä varmaan alkuun jotenkin pelkää sitä rasvaa. Reiluhkossa voissa kyllä paistoin kaiken. Pitäskö laittaa kahviin punaista maitoa? Entäs nuo vadelmat, tuleeko niissä liikaa hiilareita? Ketoosia en siis suoranaisesti tavoittele, mutta painoa tartten reilusti alas.

Hyvää kyllä olikin:) Sitä varmaan alkuun jotenkin pelkää sitä rasvaa. Reiluhkossa voissa kyllä paistoin kaiken. Pitäskö laittaa kahviin punaista maitoa? Entäs nuo vadelmat, tuleeko niissä liikaa hiilareita? Ketoosia en siis suoranaisesti tavoittele, mutta painoa tartten reilusti alas.

Mä käytän kahviin ihan kuohukermaa (3hh/100g), tai vaihtoehtoisesti sitten punaista soijamaitoa (0,2hh/100g).
Maitoa en käytä oikeastaan lainkaan, mutta jos noita aiemmin mainittuja ei ole niin sitten voin lorauttaa kahviin sitä mitä on tarjolla..Jos sä tykkäät käyttää maitoa niin punaisessa on parhaiten sitä rasvaa juurikin, vaikka se ehkä alkuun hirvittää niin sitä sä nyt kuitenkin tarvitset :)
Vadelmat on hyviä, niissä on noin 4hh/100g

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;23102703:
Mä käytän kahviin ihan kuohukermaa (3hh/100g), tai vaihtoehtoisesti sitten punaista soijamaitoa (0,2hh/100g).
Maitoa en käytä oikeastaan lainkaan, mutta jos noita aiemmin mainittuja ei ole niin sitten voin lorauttaa kahviin sitä mitä on tarjolla..Jos sä tykkäät käyttää maitoa niin punaisessa on parhaiten sitä rasvaa juurikin, vaikka se ehkä alkuun hirvittää niin sitä sä nyt kuitenkin tarvitset :)
Vadelmat on hyviä, niissä on noin 4hh/100g

Kiitos:)

Yhteistyössä