Hae Anna.fi-sivustolta

Kars Skywalkerin, valaistuneen jedimestarin viisaus

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Niorndel, 12.09.2017.

1. Niorndel Vierailija

Kuinka hakoteillä voikaan ihminen olla, kun väittää Kars Skywalkerin kaltaista viisasta ja valastunutta mestaria paskaa puhuvaksi psykopaatiksi sekä valehtelijaksi? Haukkuu häntä monella muulla tavalla ja esittää täysin perättömiä syytöksiä, joissa ei ole totuuden häivääkään? Oletteko te kaikki todellakin niin sokeita, että menette mukaan tällaiseen toisen nimittelyyn täysin aiheettomasti? Kuin jotkut esikouluikäiset lapset?

Tämä ketju avatkoon teidän kaikkien silmät. Suuren jedimestari Karsin sanoin: Heittäkää tavismaisuuden viitta yltänne, niin opitte näkemään, ettekä enää vaella pimeydessä omien kuvitelmienne, ennakkoluulojenne ym. sokaisemina.

Täyttyköön tämä ketju rakkaan jedimestarimme viisailla sanoilla, jotta jokaienn teistä oppisi näkemään hänen suuren väkevyytensä.

2. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    kiitos sanoistsasi Niorndel VOIMA OLKOON KANSSAASI ILOISTA MYSTISTÄ SYKSYN JATKOA SINULLE ja tervetuloa tänne palstalle kirjoiottamaan sinusta loistaa valo

3. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Valo loistaa sinusta Karsin mielestä niin kauan kuin et asetu hänen näkemyksiään vastaan. Olen tämän huomannut ihmisten keskuudessa, joten esitän sen observaationa, en kritiikkinä.

Vesimies -70 ja Lily-Rose tykkäävät tästä.
  4. Muutaman sokean Jedimestarin ja yhden hihittelevän keijun muodostama, kieltämättä omituinen seurue, on väkevämpi kuin Karsin koko jediakatemia yhteensä tulee koskaan olemaan. Sori vaan.

Vesimies -70 tykkää tästä.
  5. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    :Dtsihiii:cool::p;)

6. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Karsin (jedi)asioidensekoitusakatemia lisäilee jediyteen niin paljon siihen täysin kuulumatonta, ettei siitä voi tunnistaa muuta kuin yrityksen liittää kaikki uskonnot, mytologiat, ufojutut ja tiedemisten päälaelleen käännetyt lausunnot yhdeksi ajatuspuuroksi. Ko. puuron syöminen onkin sitten vaikeampi juttu.

Lily-Rose ja Vesimies -70 tykkäävät tästä.
  7. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Silimät ei nää kaikkea.

Lily-Rose tykkää tästä.
  8. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Ei nää harjoittumaton mielikään, jos se kanavoidaan silmien kautta.

Master Starkiller tykkää tästä.
  9. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Tosi viisaasti sanottu. Kuten aina.:)

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 149
    Karshan se täällä aivan ensimmäiseksi muita on haukkunut ja vähätellyt. Sitten kun saa maistaa omaa lääkettään niin kauhia poru ja itku, no tyypillistä hirmuvaltias/diktaattori/lahkonjohtajameininkiä, ei sen kummenpaa.

"Mä saan haukkua muita, muut ei saa mua" Karsin motto.

"Kars saa haukkua muita, muut ei Karsia" Karsin kannattajien motto.

Tulee mieleen Pohjois-Korea. Jotku haluaa pallosta Pohjois-Korean.

11. mielenrauhaa Vierailija

Valaistuneisuutta lisää löytyy

vihasta voi itsekin vapautua, selkeästi hän ei siitä ole vapautunut kun lukee kirjoituksiaan. Omista opeista voisi ottaa itsekin oppia. Eikö vai?

12. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Muiden opettaminen on Karsilla herkässä. Heitä neuvotaan, ohjataan jne. Varsin kunnioitettava päämäärä, ei siinä mitään, mutta kun siinä on se mutta. Olen tavannut ko. henkilön ihan oikeassa, elävässä materiassa todellisuudessa. Ongelmana on, että mikäli hänelle puhuu henkilö, jota hän kokee kunnioittavansa, saattavat näkökannat pyörtyä keskustelussa ihan vaan siksi, ettei tuo toinen vain loukkaantuisi. Ja kun kunnioitettu henkilö poistuu näköpiiristä, vaihtuvat kannat taas alkuperäisiksi.

Hieman faktaa opetuksista ja siitä, kuinka paljon opettaja itse niistä oppia ottaa.

Lily-Rose ja Master Starkiller tykkäävät tästä.
  13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 149
    Eipä yllättänyt pätkääkään.

14. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    Master Skywalker et ole enään jedineuvodtyomme jäsen jatkossa sinut tullaan erotamaan seuraavassa kokouksessa , ole tyytuvämen jos saat pitää jäsenyytesi veljeskunnassa tästä on varmasti yksi mielisiä koko muu Jedineuvoto kuten myös Mirmel Skywalker Jedimestari Jonssis utoon tota skeidan puhumista mun e tarvi sietää t Kars Skywalker Jedimestari Jedineuvoston Johtava Jäsen saamme aokanna toisen linmkin kyllä joukkoomme . pestisi oli aika lyhyt meidän kansssmme vanhana mestarinasi olen todella hämmästyuntt epunoittavbatya suorstaan törkeötä käytöksestä - Ole tyytyväinen jos saat ,pitää jäsenyytesi veljeskunnassamme se on tuon lausunnan jälkeen skeidan puhumisen jälkeen todella hilkulla Jedineuvoston ääbetys päättää sen sinun osalta en minä . Suinut ja muut voisaan kutsua kokouksiin tarvittaessa muytta et hakja enään jedineuvoston jäsenenä . Uskon että kaikki ovat asosya samaa miktä jedineuvostossa mytta veljeskunnan jäsenytesi johtaloin päätää jedineuvosto. Aikanaan

15. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Oletteko ottaneet huomioon, että näin teille ei jää linkkiä? Oletteko ottaneet huomioon, että minulla on nyt ihan oma veljeskunta? Olenko koskaan sanonut haluavani olla veljeskunnan jäsen?

Ja kaikista tärkeimpänä: Onko totuus sinulle niin katkera pala, että yrität vierittää syyn minun niskoilleni?

Vesimies -70, Master Starkiller ja Lily-Rose tykkäävät tästä.
  16. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Ei Master Skywalker ole käyttäytynyt törkeästi!

17. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Annetaan Karsin pitää mielipiteensä; minusta kun olisi voinut tulla vallankumouksellinen anti-Jedi hänen akatemiassaan, kuten hän asian ilmaisisi.

18. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Totuus ei muutu, vaikka sen julki lausumisesta seuraisikin mitä huvittavin (kyllä, huvittavin) rangaistuksen yritys.

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    Sanot tuo on täyttä skeidaa mitä koitat musta vääntää me aokanaan saamme toisen linkin omistamme valmistuneusta oman akatenian jediritareita me ei kaivata linkliksi sellasta joka puhuu suuresta suur jedimestasrista skeidä täyttä paskss ei kiitos .

20. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Olet varsin huvittava suuttuessasi, Kars. Muista: graniitti ja maalattia, graniitti ja maalattia...

Minusta skeidaa väännetään yleensä toiletin puolella, ei keskustelupalstalla? Huvinsa kullakin.

Lily-Rose tykkää tästä.
  21. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Katsos Kars, ongelma on siinä, että sinä et kestä totuutta itsestäsi. Sinusta varmaan tuntuu, että sait satutettua minua pahasti, kun erotit minut neuvostosta. Mutta kuulehan nyt, se ei kosketa lainkaan. Ja kyllä, aion puhua suoraan ja kertoa totuuden sekä sinusta että muista asioista, pidit sinä siitä tai et. Sinä et ole tämän palstan ylläpitäjä, etkä totuuksien sanelija. Näin ollen sinulla ei ole mitään oikeutta yrittää vääntää niitä. Jos yrität, kaikilla on oikeus ärähtää. Kyllä, jopa minulla.

Vesimies -70, Master Starkiller ja Lily-Rose tykkäävät tästä.
  22. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Ai että tulee linkki jostakusta omastanne? Ei käy, kas kun meidän pitää ensin hyväksyä, että hän on linkkinä akatemioiden välillä. Kaksipuolinen sopimus, muuten ei tule linkkiä.

Master Starkiller ja Lily-Rose tykkäävät tästä.
  23. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Teirän omasta linkistä ei kuules välttämättä ole mitään hyötyä. Siis jos me päätämme kertoa teistä sen totuuden minkä tääläkin olemme sanoneet ulkomaisille akatemioille. Ei välttämättä sen jälkeen teille ole hirveästi ystävyysakatemioita maailmalla.
    Koska niistä suuri osa elää Star Warsin Jediyden mukaan eikä taira uskoa mihinkään pimeydenalieneihin, jotka sinä olet repinyt omasta päästäsi ja sotkenut täten Star Warsin jediyttä aika pahasti. Sinulla kun ei ole mitään toristusta siitä, että Star Wars-sarjassa olisi ollut mitään mainintaa näistä pikemminkin valon ääliöistä.
    Kuten Skywalker itsekkin sanoi, niin sinulla oli melkoisen huvittava rangaistusyritys hänelle. Hän ei minulle ollut vielä sanonut mitään, mutta tiesin hänen jättävän linkin tehtävänsä. Sillä oli nimittäin sen verran utopistisia toimenkuvia. Alusta asti tuntui koko homma ihan hemmetin hämärältä.
    Mutta mikäs siinä. Toivottavasti kaikki teirän akatemian jäsenet ei oo yhtä vinksahtaneita kun sä.

24. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Joo. Pitäköön tunkkinsa.

25. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Joo. Näinhän se on mennyt niin pitkään kun sotakirves on ollut haurattuna.
    Sitä ennen kun minä olin heikko enkä pystynyt tulemaan rajalta takaisin valoon. Kuljin kuulemma hämärässä.
    Toisaalta tämä mielipire Karsilla on ollut jatkuvasti sen jälkeenkin. Hän ei vaan ole uskaltanut sanoa sitä ennen kun nyt.
    Oli kyllä hupaisaa seurata Karsin yrityksiä taistella mua vastaan sanallisesti. Korvakuulolta kuulosti, että virheitä oli sitä enemmän mitä suuttuneempi tämä vanha höyrähtänyt ukko oli.
    Ja niille jotka sanovat, ettei tekstistä pysty päätteleen tunteita sanon, että harjaantuneelle lukijalle siitä kyllä irtoaa tunteita melkein yhtä hyvin kuin eleistä ja ilmeistä. Kuten myös äänestä.

Master Skywalker tykkää tästä.

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri