Hae Anna.fi-sivustolta

Kars Skywalkerin, valaistuneen jedimestarin viisaus

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Niorndel, 12.09.2017.

1. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    250
    Selvennykseksi, minun mielipide on aina ollut, että kaikki jedejä leikkivät on harhassa, elävät filmin lumoissa, jedit on filmin hahmoja, eikä yhtään mitään muuta.

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Mutta aattele nyt vähän, se että sä ajattelet että olet muiden yllä ja muut on lapsia joille sanot "STOP" on aika Karsmaista. Ylimielistä.

3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Tarkoitan siis Star Wars fanit. Ei kaikki maapallon Sw fanit ole sekopäitä, kuten ei ole mitkään muutkaan fanit, kaikilla on fanittajansa, mitä jos sitä mitä itse fanitat tai olet fanittanut joku sanoisi sekopäätouhuksi?

4. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    250
    Hyvää illan jatkoa :)

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Meni sulla jauhot suuhun, Karsmaista. :)

6. vierailija Vierailija

Sinun ongelmasi on se, ettet näe miten tyhmästi itse välillä käyttäydyt muita kohtaan, ihan kuten juuri Veskari sanoi tuosta stop lapset jutusta. Yhtä ylimielistä ja typerää ajattelua kuin Karsilla. Sinä ja Kars sopisitte yhteen, yhtä ylimielisiä,muita parempia luulette olevanne ja sinä samoin kuin Kars ei näe mitään pahaa itsessään, tekopyhästi höpötät joskus miten sinussa on kehittymisen varaa mutta sinun ulosantisi täällä puhuu ihan muuta, juuri tuo stop lapset juttukin, yhtä ylimielistä kuin Karsin jutut ja yhtä vähän sinä tajuat miten ylimielinen olet. Sinä oksetat minua.

7. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    250
    Toistan: Selvennykseksi, (en aina osaa kirjoittaa niin, että ymmäräisit), minun mielipide on aina ollut, että kaikki jedejä leikkivät on harhassa, elävät filmin lumoissa, jedit on filmin hahmoja, eikä yhtään mitään muuta.
    PS: star wars filmejä fanittavat, jotka ei leiki olevansa jedejä, eivät elä harhassa.
    Filmeistä voi tykätä, mutta se taitaa olla hieman eri asia jos alkaa esim. foorumilla leikkimään jediä, millaista jediä tahansa, on harhauttavaa, sillä eihän tämä foorumi ole jedipalsta eikä myöskään mikään roolipelipalsta, mutta onhan ne leikit ok, ainakin niin kauan kuin ei ala puolustamaan jediyttä, siis ihmisiä jotka kuvittelee olevansa jedejä :)
    PS:2: Luulin sinun tietävän mielipiteeni jedejä leikkivistä. Kaikki star wars fanit ei leiki jedejä, vain eräät tekee sen, sekä faneista ja siihen päälle filmien jedeihin hurahtaneet jotka kuvittelee olevansa jedejä.
    Godnatt, sov gott.

8. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    250
    Sinulla on hyvä fanatasia muitten kirjoituksista :) Luulet paljon.
    Jos muistelet omia kirjoituksiasi, niin sinäkin olet naureskellen mennyt "lapsien" riitelyjen väliin, lapset lapset rauhoittukaa, sanoit :) olitko silloin ylimielinen, muitten ylhäällä. Varmasti et ollut mielestäsi, etkä myöskään minun mielestäni. Se, että sanoin eräitten rekattujen aikaisemmin olleet mukana jedin harhassa, en muuta siitä sano.
    Pitäisikö ainoastaan minun joka kerta sanoa suluissa, että (se on ironiaa). kun esim. manitsin "lapset", eikö riitä kun laittaa sanan sitaattien väliin.

Last edited: 13.01.2018
  9. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    250
    Minulle on turha alkaa kiukkuilla enemmän tässä haukkumisketjussa. Olen hiljaa. Olen sanottavani sanonut. :)
    Hyvää yötä.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Mä pikkuisen epäilen että koko Maapallolta ei löydy muita jedisekopäitä kuin Karsin Akatemia. Muut on järjellisiä roolipelaajia jotka ei sekoita totuutta rooleihin ja oon melko varma että kun Kars siirtyy ajasta ikuisuuteen niin Suomenkin Akatemia muuttuu järjelliseksi roolipeliksi jossa jäsenet erottaa totuuden fiktiosta.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Se oli ironiaa. Sun tekstistäs ei voi olla varma, kun ottaa huomioon muun ulosantis. :)

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Kuka on kiukkuillut, et kai vain luulottele?:coffee:

13. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Harhajuttu täyttä totta... Kokemusta on... Tosin vieläkin mietin, mistä oli kysymys. Olivatko ne sittenkään harhoja? Jotenkin en usko sitä.. Kai hänellä oli kanavat auki, eikä osannut erotella eikä käsitellä tuota tietotulvaa. Äänet ja näyt veivät mennessään... Ja vuosi sitten hän lähti... ...äiti...♡ En pääse enää kysymään.

• Ihana! Ihana! x 1
  14. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    366
    Niin; jos kanavat ovat liian auki, tapahtuu ns. tietoon hajoaminen.

• Tykkään Tykkään x 1
  15. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Se mistä kerroin ei ollut lievä... Kesti 8 vuotta... Sen aikana opin, että paras on ohittaa.. vaihtaa puheenaihetta.. saada mielenkiinto heräämään hetkeksi johonkin muuhun... Vaikka pyytämällä opettamaan miten virkataan pannulappu, tai mitä tahansa.. tosin hetken päästä ne ne näkymättömät kaverit tulivat aina mukaan pannulappuja tekemään.. .

16. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Äidille tais käydä just noin. Mä en yhtään epäile, etteikö ne harhat ja näkymättömät kaverit olis voineet olla totta. Seurasin tilannetta vierestä niin kauan, että pystyn ja uskallan sanoa tämän.

17. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    562
    En yhtään epäile, jotta eivätkö ois voineet olla totta. Tällä pallolla on niin monta kummaa kulkiaa joita ei vain kaikki huamaa, jotta aivan mainiosti joku voi aistia ne nuin. Kyl mäkin aistin, jotta mun huaneessa on jotain henkiä tai sellaasia. Tierä sitten mitä non, hyviäkö? En tierä. Ei täälä ainakaan tunnu olevan vaarallista, joten luultavasti non hyviä. Ja niiren kuiskaukset ne varmaan on mitä kuulen.:)

• Tykkään Tykkään x 1
  18. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Ihanaa! Kohtalotoveri! :) Toimit siis juuri niin kuin minäkin.

19. vierailija Vierailija

Otan osaa suruusi. Maailmassa on niin paljon asioita, joita on vaikea ymmärtää.

20. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Kiitän. ♡♡♡

21. vierailija Vierailija

22. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Läpäisty.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Tai jos ei ole valmis.

• Tykkään Tykkään x 1
  24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Tää käy justiin tuommoisis tapauksis tää ohitus, mutta kaikis ei käy. Niinku palstaterroritapauksis. Ohitus kävis palstaterrorissakin sitten jos se tepsisi, mutta kun ei tepsi vaan jätkä on entistä hullumpi jos mitään rajoja ei laita.

25. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Niin. Eri tapaus.

• Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome