K
kun ruoka on vihollinen
Vieras
mulla oli nuorempana bulimia,kävin sentakia ihan hoidossa. olin normaalipainoinen mutta jostain syytä tunsin itseni lihavaksi ja oli pakko laihduttaa. painoin 52 kiloa mikä oli mulle liian vähän. sitten jostain syystä annoin itseni lihoa ja painon ekan lapsen jälkeen yli 80 kiloo. laihdutin aika nopeasti 22 kiloa. se paino pysyikin pitkään kunnes rupesin odottaan toista lasta. raskauksien aikana en oo ollu syömättä,ehkä tän toisen loppuvaiheessa iski pieni paniikki kun lukemat näytti taas yli 80 kiloa. nyt oon pudottanut painoo 7 kiloo ja vielä olis edessä ainakin 14kg. pystyykö tässä enää koskaan oleen ns. normaalissa suhteessa ruoan kanssa? oon monta päivää eläny pelkällä tonnikalapurkillisella. paha olo tulee henkisesti jos syö liikaa,vaikka olisikin syönyt oikeesti niin kun pitää. itken hirveesti kun katson peiliin,nään itseni ihan hirveen isona,vaikka ylipainoa ei oikeesti ole paljoa. bmi näyttää 27. onko muita jokka kärsii tästä sairaudesta ja vjoitakin jokka on parantunut. tai voiko ylipäätään tästä parantua.