Hae Anna.fi-sivustolta

Karva kurkussa

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Ansku, 29.05.2006.

1. Ansku Vierailija

Hei,

Kolme viikkoa ollut tunne että kurkku on täynnä karvoja. Nielessä tuntuu inhottavalta mutta syödessä helpottuu. Onko kellään ollut vastaavia oireita ja onko ollut jotain sairautta kyseessä? Ahdistaa..

2. Lena Vierailija

Minulla oli sama tunne vuosia sitten ja kävin lääkärissä. Lekuri nauroi ja sanoi, että ei mitään vikaa.

Se karvan tunne on kasvaneet makunystyrät. Minulle ne tulivat, kun söin kaksi vahvaa antibioottia samaan aikaan. Ne kasvaneet makunystyt voi nyppiä pois, lähtee helposti. Seuraavaksi sun pitää hoitaa suolistosta hiivatulehdus pois. Siitä minullakin alkoi. Nyt on kunnossa. Raskauden ruokavalio hoiti sen pois. Viiniäkään eikä muita alkoholeja juonut silloin. Nyt voin vähän juoda viiniä, mutta en yhtään siideriä.

Tiedän, että on tosi harvinainen ja hassu oire.

3. Ansku Vierailija

Kiitos vastauksesta!

Kävin lääkärillä eikä vikaa löytynyt. Kielen päällä aika takana on jotain näppylöitä jotka näyttää ""turvonneilta"".

Miten tuo suoliston hiivatulehus tähän liittyi ja miten sen saa pois? En ole syönyt antibiootteja tmv.

4. ????? Vierailija

Kurkussa kasvaneita makunystyröitä??

5. Ansku Vierailija

No kukas nyt niin väitti?

6. Ansku Vierailija

Njaahas, vaikuttaa siltä että syyllinen näihin tuntemuksiin olikin vain närästys! Huh helpotusta..

7. delia Vierailija

hassua!mulla on ollu pitkään samanlainen tunne että kurkussa on karvoja:) toivottavasti mulla johtuu tosta närästyksestä eikä mistään vakavammasta.lääkäri varmaan nauraa mulle ku sanon että kurkussa on karvoja..:)

8. Lääkärit nauravat tyhmyyttään, eivät muutoin.Harvoin he tänä päivänä osaavat diagnoosin tehdä. Eivät ainakaan ilman kalliita laboratorio-ja röntgenkokeita.Ovat sentään viisaita kun myöntävät ja kutsuvat hätiin parempaa apua.Toista se on eläinlääkärillä. Diagnoosi tulee yleensä nopeasti, samoin apua, mutta koira ei karvoistaan valitakaan:)

9. ahdistunut Vierailija

Mulla on ollut viikon jo niinku ois karva nielurisoissa aina ku juon vettä niin sen jälkeen tuntuu. :/ lääkäri katsoi kurkkuuni ja sanoi että minulla onsievä kurkku. VAIKKA MINUSTA EI OLE ! ja sanoi ettei siellä mitään karvaa ole, mutta tuntuu...

10. sti Vierailija

heippa mulla on kans karvan tunne kurkussa tai tossa mistä alkaa kieli. inhottavan tuntunen ja tuntuu että se siel kihelmösi tai jotain otin yhen heiniksin mutta ei ole vielä auttanut.
    kaipa tämä täst paranee, en viiti viel ihan soittaa päivystykseenkään. minulla on vähän yskää..

voihan karvat ja korvat eli karva-korva :DDDD

11. karvis Vierailija

Itsellä karvakielisyyttä, sillon saa kakoa koko ajan kuin olisi karvoja kurkussa. Itse hoidan ongelman lusikalla. Raavin kielen pinnasta kaiken ylimääräisen terävä kärkisellä lusikalla, niin syvältä kurkusta kuin vaan saattaa. Ja jopa helpottaa, loppuu kakominen ja yskiminen.

12. N.O Vierailija

Mulla on ollut samaa jo pari päivää enkä tiedä mitä pitäis tehdä oon yrittänyt kakoa sitä pois mutta ei auta eikä meinaa millään helpottaa mikä neuvoksi eikä lähde juomisella eikä millään pois ärsyttää kun joutuu kakomaan sitä kokoajan pihalle eikä millään lähde

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri