Karvainen alapää

  • Viestiketjun aloittaja Minna3434
  • Ensimmäinen viesti
Minna3434
Pientä tukea tarvitsisin teiltä, sisaret.

Olen 34-vuotias nainen ja olen aina ollut ilmeisesti poikkeuksellisen karvainen. Ja kun olen tumma, ei se ainakaan helpota asiaa. Etenkin alapään karvoitus on painajaismainen. Karvakolmion leveys on yläosastaan 22 senttiä (mitattu on!) ja karvoitus jatkuu nivusien yli pitkin reisiä. Karvoitus on aika kiharaa ja tosi tiheää eli siis oikea kunnon pehko. Onneksi muualla kropassani ei ole ainakaan häiritsevää karvankasvua.

Ihan oman henkisen hyvinvointini tueksi kysyisin teiltä muilta karvaisilta naisilta, millainen teidän karvoituksenne on (laajuus, väritys ja tiheys).

Vai olenko ainoa, jolla on "ilo" olla näin karvainen?
 
jänkäjoonas1943
Pientä tukea tarvitsisin teiltä, sisaret.

Olen 34-vuotias nainen ja olen aina ollut ilmeisesti poikkeuksellisen karvainen. Ja kun olen tumma, ei se ainakaan helpota asiaa. Etenkin alapään karvoitus on painajaismainen. Karvakolmion leveys on yläosastaan 22 senttiä (mitattu on!) ja karvoitus jatkuu nivusien yli pitkin reisiä. Karvoitus on aika kiharaa ja tosi tiheää eli siis oikea kunnon pehko. Onneksi muualla kropassani ei ole ainakaan häiritsevää karvankasvua.

Ihan oman henkisen hyvinvointini tueksi kysyisin teiltä muilta karvaisilta naisilta, millainen teidän karvoituksenne on (laajuus, väritys ja tiheys).

Vai olenko ainoa, jolla on "ilo" olla näin karvainen?
Et sinä mitään naistentukea tarvitse!Ole iloinen ja ylpeä mirristäsi.Meissä miehissä on melkoinen määrä niitä jotka pitävät runsaasta pehkosta ja jopa naisen kainalokarvoista.Se on paskapuhetta,että ne olisivat epäsiisteyden merkki!
 
Viimeksi muokattu:
Perro
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10763417:
Et sinä mitään naistentukea tarvitse!Ole iloinen ja ylpeä mirristäsi.Meissä miehissä on melkoinen määrä niitä jotka pitävät runsaasta pehkosta ja jopa naisen kainalokarvoista.Se on paskapuhetta,että ne olisivat epäsiisteyden merkki!
Olet erehtynyt Joonas, ei tuo ap:n kuvailema kauhistus ole mirri vaan schäfer! mirri on sellainen pieni persikanposken mallinen hyväntuoksuinen pehmeä asia jossa kasvaa ohutta ja hentoa karvaa...
 
Xy1
Joo, ei se ole mirri, vaan villikissa. Syö pienet miehet heti alkupaloiksi. Pidin aiemmin poslareista, mutta nyt kun vaimo on taas antanut karvojen kasvaa, niin pillu näyttää ja tuntuu syötävän hyvältä ja seksikkäältä. Tulee ihan vittu mieleen.
 
Kuulapää
Olen aina ihmetellyt Luojan huumorintajua. Olen itse keski-ikäinen mies, jota on aina harmittanut kaljuuntuminen, joka alkoi jo armeijaikäisenä. Tieto siitä, että naiset pitävät eniten miehistä, joilla on paksu, tumma ja kihara tukka, on lisännyt tuskaani ja heikentänyt menestystäni naismaailmassa.

Nykyisin päälaella ei kasva enää karvan karvaa, mutta alapäässä sensijaan on juuri tuollainen, naisten ihannoima karvoitus. Miksi ihmeessä on näin, eikö nuokin karvat voisi kasvaa pään alueella, eikä siellä, mikä yleensä verhotaan housuihin, kaikilta piiloon?

Olen myös mietiskellyt, onnistuisikohan "hiustensiirto" tuolta alapäästä yläpäähän niin, että karvat jatkaisivat rehevää kasvuaan vielä yläpäähän siirron jälkeenkin? Alapäässä ainakin karvan kasvu on aika voimakasta ja nopeasti uusiutuvaa.
 
jänkäjoonas1943
Pientä tukea tarvitsisin teiltä, sisaret.

Olen 34-vuotias nainen ja olen aina ollut ilmeisesti poikkeuksellisen karvainen. Ja kun olen tumma, ei se ainakaan helpota asiaa. Etenkin alapään karvoitus on painajaismainen. Karvakolmion leveys on yläosastaan 22 senttiä (mitattu on!) ja karvoitus jatkuu nivusien yli pitkin reisiä. Karvoitus on aika kiharaa ja tosi tiheää eli siis oikea kunnon pehko. Onneksi muualla kropassani ei ole ainakaan häiritsevää karvankasvua.

Ihan oman henkisen hyvinvointini tueksi kysyisin teiltä muilta karvaisilta naisilta, millainen teidän karvoituksenne on (laajuus, väritys ja tiheys).

Vai olenko ainoa, jolla on "ilo" olla näin karvainen?
Runsaasti on ollut lukijoita karva-asiassasi,vaan eipä ole naiset uskaltaneet sulle vastata.En usko,että olet edes kovin harvinainen karvoinesi.Toistan aemman sanomani:eek:le ylpeä rehevästä pehkostasi!
 
Viimeksi muokattu:
kisu
No on meitä karvaisia. En ole mitannut, mut ei se varmaan kahtakytä senttiä ole. Mutta kasvaa reisille. Ajelen kyllä ja yritän puoliposlaria pitää mut mitenkään sileäksi ja pehmeäksi en sitä saa.
 
jänkäjoonas1943
No on meitä karvaisia. En ole mitannut, mut ei se varmaan kahtakytä senttiä ole. Mutta kasvaa reisille. Ajelen kyllä ja yritän puoliposlaria pitää mut mitenkään sileäksi ja pehmeäksi en sitä saa.
Tunnettu Amerikkalainen kirjailija ja elostelija Arthur Miller kirjoitti eräässä romaanissaan,siteeraus:"kaikki karvat ovat arvokkaita"hän tarkoitti nimenomaan vitunympäristön karvoitusta.Hän oli aikoinaan naimisissa aikansa seksisymbolin Marilyn Monroen kanssa jota myös Kennedyn veljekset pitivät"arvossa".Meitä "karvapervoja"on miehissä varmaan suurin osa,Ntakaapa karvojen kasvaa rauhassa!
Ps:Marilynillä ei liene ollut kovin kummoinen tussu,koska Henkka ei häntä kauan katsellut.
 
Viimeksi muokattu:
Pehkoa on monenlaista
Hei, hei palstalle!
Nyt taisi nim."jänkäjoonas1943" mennä hiukan Millerit sekaisin kun Arthuria ja Henkkaa tuputat Marilynin siipaksi.
Arthur oli toki Marilynin kanssa naimisissa, en tiedä kumpi ei jaksanut katsella ketä. Henry Miller taasen ( jos Henkalla häntä tarkoitat ) oli ihan eri "hamppi" kääntöpiireineen.
Arvelisin Marilynin vaaleaverikkönä omanneen vaaleamman ja hennomman pehkon. Syötävä herkkuhan tuo M.M. oli.
 
retroa:)
Täälläkin kulkee villinä (muttei vapaana;) retropehko. Lopetin kynimisen, vapautui aikaa ja positiivista energiaa kaikkeen muuhun kivaan. Kesäisin bikinirajaa siistin ja siinä se.

Eikä ne karvat kasva siellä, missä on herkimmät kohdat suuseksille...
 
jänkäjoonas1943
Hei, hei palstalle!
Nyt taisi nim."jänkäjoonas1943" mennä hiukan Millerit sekaisin kun Arthuria ja Henkkaa tuputat Marilynin siipaksi.
Arthur oli toki Marilynin kanssa naimisissa, en tiedä kumpi ei jaksanut katsella ketä. Henry Miller taasen ( jos Henkalla häntä tarkoitat ) oli ihan eri "hamppi" kääntöpiireineen.
Arvelisin Marilynin vaaleaverikkönä omanneen vaaleamman ja hennomman pehkon. Syötävä herkkuhan tuo M.M. oli.
Jumaliste!Olet oikeassa.Tässä vitukarvojen puolustustaistelussa meni Millerit sekaisin!Se oli muuten Henkka jonka mielestä kaikki karvat on arvokkaita.Arthur taisi olla vähän nyhverönyyssönen.Henkka taas oli kiivas vitunmies.
 
Viimeksi muokattu:
Osittain ajeltu
Alapään karvoituksen on tarkoitus suojata herkkää aluetta, aivan kuten silmäripsetkin suojaavat
silmiä. Mielestäni ei karvoitusta kannata kokonaan poistaa, mutta kannattaa tehdä kuitenkin
bikinriajaus, että näyttää siistiltä pikkuhousuissa ja varsinkin bikineissä.
Nuorilla miehillä on nykyyään muodissa ajella kaikki karvoitus pois, minusta se ei ole seksikästä.
Minä pidän rintakarvoista miehillä, sehän on hyvin miehekästä.
 
jänkäjoonas1943
Alapään karvoituksen on tarkoitus suojata herkkää aluetta, aivan kuten silmäripsetkin suojaavat
silmiä. Mielestäni ei karvoitusta kannata kokonaan poistaa, mutta kannattaa tehdä kuitenkin
bikinriajaus, että näyttää siistiltä pikkuhousuissa ja varsinkin bikineissä.
Nuorilla miehillä on nykyyään muodissa ajella kaikki karvoitus pois, minusta se ei ole seksikästä.
Minä pidän rintakarvoista miehillä, sehän on hyvin miehekästä.
Katselin kerran erästä tv-keskustelua jossa sivuttiin sukupuolielinalueen karvoitusta ja eräs evoluutio ja lääketieteellinen selitys alapääkarvoitukseen oli "luisto".Tämän mukaan karvat toimisivat ikäänkuin lumi suksen alla.Voipi olla?
 
Viimeksi muokattu:
Beaver
Täällä myös eräs, jolta löytyy kunnon "schäfer". Karvoja on muutenkin riittämiin etenkin jaloissa, joista vahalla niitä yritän vedellä, paitsi nyt talvella, kun lämmittävät mukavasti, eikä ole ketään niitä katsomassa ;). Alapään karvoitus minulla jatkuu reisille, ja sieltä sen yritän aina siistiä, mutta mitään posliinia en kyllä kokeilekaan. Minulle tulee herkästi karvatupentulehduksia, enkä halua mitään näppyjä alapäähän. Ajelemaan en ryhdy, koska sänki olisi karhea varmaan jo puolen päivän päästä. Olen sitä mieltä, että kun ihmiselle on evoluution myötä alapääkarvoitus kehittynyt, niin ei sitä ruveta nyhräämään turhamaisuuden vuoksi ja terveyden uhalla pois. Jos ei tämä karvatussu nykymiehelle kelpaa, niin sitten lentää äijä pihalle. Niin yksinkertaista se on. Kyllä se niin on, että sen, mikä kelpaa naiselle itselleen, on kelvattava myös miehelle, ja toisin päin.
 
paapas
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10763417:
Et sinä mitään naistentukea tarvitse!Ole iloinen ja ylpeä mirristäsi.Meissä miehissä on melkoinen määrä niitä jotka pitävät runsaasta pehkosta ja jopa naisen kainalokarvoista.Se on paskapuhetta,että ne olisivat epäsiisteyden merkki!
Olen oikein otettu siitä, että on vielä teitä normaaleja naisia, joilla rehottaa nuo ihanat,
oikein ihanat vitunkarvat, joita on mukava hyväillä ja ihastella vaikkapa esileikkinä!
 
jänkäjoonas1943
Täällä myös eräs, jolta löytyy kunnon "schäfer". Karvoja on muutenkin riittämiin etenkin jaloissa, joista vahalla niitä yritän vedellä, paitsi nyt talvella, kun lämmittävät mukavasti, eikä ole ketään niitä katsomassa ;). Alapään karvoitus minulla jatkuu reisille, ja sieltä sen yritän aina siistiä, mutta mitään posliinia en kyllä kokeilekaan. Minulle tulee herkästi karvatupentulehduksia, enkä halua mitään näppyjä alapäähän. Ajelemaan en ryhdy, koska sänki olisi karhea varmaan jo puolen päivän päästä. Olen sitä mieltä, että kun ihmiselle on evoluution myötä alapääkarvoitus kehittynyt, niin ei sitä ruveta nyhräämään turhamaisuuden vuoksi ja terveyden uhalla pois. Jos ei tämä karvatussu nykymiehelle kelpaa, niin sitten lentää äijä pihalle. Niin yksinkertaista se on. Kyllä se niin on, että sen, mikä kelpaa naiselle itselleen, on kelvattava myös miehelle, ja toisin päin.
No voihan wibatsu!Ettei ole ketään katselemassa ja vastakarvaan hiljaa silittelemässä jalkakarvojasi!Siinä menee hyvät sävärit sivu vitun!Kyllä kelpais tuo karvatussu varmaan mulle,ei epäilyksen häivää!Oletteko kaverit huomannu miten naisen sääri ja reisikarvat nousee pystyyn kun antaa parran krahnutusta kaulakuoppaan?
 
Viimeksi muokattu:
Millerskä
Ensinnäkin, Marilyn oli luonnostaan tumma, joten puskakin lie ollut tumma, ellei sitäkin blondannut tyyliin sopivaksi.
Toisekseen, veikkaanpa että aloittaja on mies.
Näin naisena yksi jos toinenkin asia johti tähän tulkintaan (mm. nainen tuskin mittaa karvoitustaan, toisin kuin miehet mittaavat itsestään kaiken).
Itse aiheeseen:
Aiemmin poistin karvoitukseni suht kokonaan, kunnes hoksasin olevani aikuinen nainen :)
Nautin luonnollisuudestani, ja sitä myöten seksuaalisuudesta aivan eri tavoin.
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että näinä karvattomuuden aikoina sana 'pussy' on unohtanut merkityksensä?
Mirri sen olla pitää,joka tyytyväisenä kehrää.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Millerskä;10785074:
Ensinnäkin, Marilyn oli luonnostaan tumma, joten puskakin lie ollut tumma, ellei sitäkin blondannut tyyliin sopivaksi.
Toisekseen, veikkaanpa että aloittaja on mies.
Näin naisena yksi jos toinenkin asia johti tähän tulkintaan (mm. nainen tuskin mittaa karvoitustaan, toisin kuin miehet mittaavat itsestään kaiken).
Itse aiheeseen:
Aiemmin poistin karvoitukseni suht kokonaan, kunnes hoksasin olevani aikuinen nainen :)
Nautin luonnollisuudestani, ja sitä myöten seksuaalisuudesta aivan eri tavoin.
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että näinä karvattomuuden aikoina sana 'pussy' on unohtanut merkityksensä?
Mirri sen olla pitää,joka tyytyväisenä kehrää.
En usko Minna 34 olevan mies,niin vetoavasti hän paneutui "ongelmaansa"Eipä tyypitetä sen paremmin miehiä kun naisiakaan.Yksi mittaa vitunkarvakolmion ja toinen kullinsa ja silläsipuli.Olen mies enkä ole mitannut omaani,tuskin olen poikkeus.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Millerskä;10785074:
Ensinnäkin, Marilyn oli luonnostaan tumma, joten puskakin lie ollut tumma, ellei sitäkin blondannut tyyliin sopivaksi.
Toisekseen, veikkaanpa että aloittaja on mies.
Näin naisena yksi jos toinenkin asia johti tähän tulkintaan (mm. nainen tuskin mittaa karvoitustaan, toisin kuin miehet mittaavat itsestään kaiken).
Itse aiheeseen:
Aiemmin poistin karvoitukseni suht kokonaan, kunnes hoksasin olevani aikuinen nainen :)
Nautin luonnollisuudestani, ja sitä myöten seksuaalisuudesta aivan eri tavoin.
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että näinä karvattomuuden aikoina sana 'pussy' on unohtanut merkityksensä?
Mirri sen olla pitää,joka tyytyväisenä kehrää.
En usko Minna 34 olevan mies,niin vetoavasti hän paneutui "ongelmaansa"Eipä tyypitetä sen paremmin miehiä kun naisiakaan.Yksi mittaa vitunkarvakolmion ja toinen kullinsa ja silläsipuli.Olen mies enkä ole mitannut omaani,tuskin olen poikkeus.
Onhan tuota näköjään riittänyt naisen pivollinen ja vielä suuhunkin,sekä ylettynyt naiseni emättimen pohjaan asti.Mielestäni siinä on mittaa tarpeeksi,vai mitä?
 
Karvat kunniaan
Pientä tukea tarvitsisin teiltä, sisaret.

Olen 34-vuotias nainen ja olen aina ollut ilmeisesti poikkeuksellisen karvainen. Ja kun olen tumma, ei se ainakaan helpota asiaa. Etenkin alapään karvoitus on painajaismainen. Karvakolmion leveys on yläosastaan 22 senttiä (mitattu on!) ja karvoitus jatkuu nivusien yli pitkin reisiä. Karvoitus on aika kiharaa ja tosi tiheää eli siis oikea kunnon pehko. Onneksi muualla kropassani ei ole ainakaan häiritsevää karvankasvua.

Ihan oman henkisen hyvinvointini tueksi kysyisin teiltä muilta karvaisilta naisilta, millainen teidän karvoituksenne on (laajuus, väritys ja tiheys).

Vai olenko ainoa, jolla on "ilo" olla näin karvainen?

Tuo kuullostaa aivan älyttömän kiihottavalle, että sulla on noin levee karvakolmion leveys yläosasta. Karvattomat vitut ovat aivan kauheita, pikkutyttöjen aneemisia rakoja. Oikeassa naisen vitussa kuuluu olla karvat.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Tuo kuullostaa aivan älyttömän kiihottavalle, että sulla on noin levee karvakolmion leveys yläosasta. Karvattomat vitut ovat aivan kauheita, pikkutyttöjen aneemisia rakoja. Oikeassa naisen vitussa kuuluu olla karvat.

Hurraa!Löytyyhän meitä karvaisen vitun arvostajia.Jes!Eikö muka löydy miehiä jotka kaulasuudelman aikana olis bongannut reisi ja säärikarvojen "ylösnousun"????
 
Viimeksi muokattu:
HEKANDER
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10789639:
Hurraa!Löytyyhän meitä karvaisen vitun arvostajia.Jes!Eikö muka löydy miehiä jotka kaulasuudelman aikana olis bongannut reisi ja säärikarvojen "ylösnousun"????
Emännällä on ihanan tuuhea karvoitus.Nuolen sille aina ekakas kunnon orkut.
pidän itsekkin hommasta yli kaiken.
 
Ukko 54
Pientä tukea tarvitsisin teiltä, sisaret.

Olen 34-vuotias nainen ja olen aina ollut ilmeisesti poikkeuksellisen karvainen. Ja kun olen tumma, ei se ainakaan helpota asiaa. Etenkin alapään karvoitus on painajaismainen. Karvakolmion leveys on yläosastaan 22 senttiä (mitattu on!) ja karvoitus jatkuu nivusien yli pitkin reisiä. Karvoitus on aika kiharaa ja tosi tiheää eli siis oikea kunnon pehko. Onneksi muualla kropassani ei ole ainakaan häiritsevää karvankasvua.

Ihan oman henkisen hyvinvointini tueksi kysyisin teiltä muilta karvaisilta naisilta, millainen teidän karvoituksenne on (laajuus, väritys ja tiheys).

Vai olenko ainoa, jolla on "ilo" olla näin karvainen?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä