P Peninha Uusi jäsen 11.09.2009 1 0 1 11.09.2009 #1 Millaisilla välineillä olette ajelleet intiimit alueenne? Jos miehenä haluaisin ajella naiseni posliiniksi, mitä välineitä suosittelette vai onko parempi unohtaa koko juttu? Entäpä miehet, millä tavalla saatte erityisesti pallit karvattomiksi?
Millaisilla välineillä olette ajelleet intiimit alueenne? Jos miehenä haluaisin ajella naiseni posliiniksi, mitä välineitä suosittelette vai onko parempi unohtaa koko juttu? Entäpä miehet, millä tavalla saatte erityisesti pallit karvattomiksi?
H hiljalleen Aktiivinen jäsen 09.09.2009 1 533 1 36 11.09.2009 #2 olen kokeillut erilaisia välineitä ja minulle paras on marjojen tuoksuinen vaha, höylällä jossa aloeveraa terässä. Joka toinen päivä höylään jotta pilluni on aina puhtaan pehmeä ja hyvä tuoksuinen. Eteen jätän vain pienen "kiitoradan"
olen kokeillut erilaisia välineitä ja minulle paras on marjojen tuoksuinen vaha, höylällä jossa aloeveraa terässä. Joka toinen päivä höylään jotta pilluni on aina puhtaan pehmeä ja hyvä tuoksuinen. Eteen jätän vain pienen "kiitoradan"