Käsien puristusvoima aamuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Eli kun heräätte aamulla, niin onko kätenne voimattomat? Kun mulla on puristusvoima kokonaan kateissa aamuisin ja voima palailee takaisin aamutouhujen aikaan. Käsiä myös toisinaan särkee. Verikokeissa tumavasta-aineet olivat hiukan koholla, mutta reumakokeet olivat ok. Lääkäri sanoi jotain reumaperäisistä sairauksista, mutta mä kun en tiedä niistä mitään, eikä lääkärikään tiennyt.

Onko jollain kokemusta tämmöisestä voimattomuudesta, että onko se normaalia vai epänormaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mulla on samanlaista! En oo muuten ajatellutkaan, että olisi jotenkin vaarallista tms. :o

Fibromyalgia ei ole vaarallista, vain ärsyttävää. Eilenkö täällä roikkui joku ketju aiheesta? tai sitten unissani...

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Eli kun heräätte aamulla, niin onko kätenne voimattomat? Kun mulla on puristusvoima kokonaan kateissa aamuisin ja voima palailee takaisin aamutouhujen aikaan. Käsiä myös toisinaan särkee. Verikokeissa tumavasta-aineet olivat hiukan koholla, mutta reumakokeet olivat ok. Lääkäri sanoi jotain reumaperäisistä sairauksista, mutta mä kun en tiedä niistä mitään, eikä lääkärikään tiennyt.

Onko jollain kokemusta tämmöisestä voimattomuudesta, että onko se normaalia vai epänormaalia?

Joo, on. Ihmettelin asiaa kerran ja kysyin tunteeko mies samanlaista voimattomuutta omissa käsissään ja kuulemma tunsi. Eli luulen tuon olevan aika normaalia.

Mun käsillä ei tee yhtään mitään ainakaan tuntiin heräämisestä.
Reumatekijä löytyy verestä ja säryt on oikeestaan päivittäisiä, mutta se niveltulehdus puuttuu jotta vois diagnosoida nivelreumaks :/ (eli mitään helpotusta en ole kipuihin saanut )

Tai ei ollut tulehdusta silloin 5v sitten kun viimeks kävin tutkimuksissa.

En osaa sanoa onko tää normaalia vai ei, mutta pirun rasittavaa se ainakin on, pidemmän päälle :/

Yhteistyössä