Ä
"Äitiliini"
Vieras
Minulla on 4-vuotias poika, joka on kehittynyt täysin normaalisti. Hänellä on vain hassu tapa innostuessaan (ihan mistä vaan) laittaa suu tötterölle ja räpyttää käsiään. Räpyttely on oikeastaan mahan taputtelua tai käsien laittamista nyrkkiin ja taas avaamista. Nämä "oireet" tulee esille vain silloin jos tapahtuu jotain mistä hän kovin innostuu. Esimerkiksi viimeksi hän innostui katsellessaan kun muut lapset leikki pallomeressä ja hän halusi mukaan. Tuntui vaan ikävältä, että nämä hänen räpyttelynsä aiheuttaa suurta hilpeyttä ja naurua...äitinä se tuntui pahalta kun muut nauroivat. Mutta onhan se nyt tietty hassun näköistä...
Minun on vaikea uskoa, että hänellä olisi mitään vakavampaa mutta onko muilla kokemusta??? Miten tämmöisestä olisi mahdollista päästä eroon ennen koulun alkua...siellä tuommoisesta kiusataan ihan varmasti. Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.
Minun on vaikea uskoa, että hänellä olisi mitään vakavampaa mutta onko muilla kokemusta??? Miten tämmöisestä olisi mahdollista päästä eroon ennen koulun alkua...siellä tuommoisesta kiusataan ihan varmasti. Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.