N
"Netta"
Vieras
Kohta 4 vuotias tyttäreni sai 1.5 hienon käsintehdyn nuken ystävältäni. Nukke oli isosiskolahja hienoine yksityiskohtineen. Lähdimme Turusta junalla kotiin klo 17 ja Kirkkonummella tuli kiire päästä pois. Oli pikkusisko, laukkuja ja vaunut. Päästyämme ulos isosisko huusi että nukke on jäänyt vaunuun. Soitin heti VR:lle mutta he käskivät soittaa löytötavaratoimistoon. Nukke ei ole tullut sinne.
Vaunussa mukanamme oli noin kolmevuotias vaaleanhiuksinen tyttö joka oli kiinnostunut nukestamme. Olisiko hän voinut ottaa nuken talteen? Jos näin on ja tunnet häntä tai olet hänen äiti voisitko ottaa yhteyttä minuun sähköpostitse. Osoitteeni on jholmlun@skutan.com. Olen vain kiitollinen ja iloinen jos se ei ole lähtenyt siivojan laukkuun mukaan kotiin ja muita vaunussa olevia en voi millään löytää. Mutta ehkä sinut.
Tytöllä oli kello niskassa kiinni paitaan. Sellainen kello kuin tontunhatussa tai kissanpannassa. Ja siitä kuuli ääntä aina kun tyttö liikkui.
Jos tunnet sellaista tyttöä,
voisitteko kysyä heiltä nukesta?
Vaunussa mukanamme oli noin kolmevuotias vaaleanhiuksinen tyttö joka oli kiinnostunut nukestamme. Olisiko hän voinut ottaa nuken talteen? Jos näin on ja tunnet häntä tai olet hänen äiti voisitko ottaa yhteyttä minuun sähköpostitse. Osoitteeni on jholmlun@skutan.com. Olen vain kiitollinen ja iloinen jos se ei ole lähtenyt siivojan laukkuun mukaan kotiin ja muita vaunussa olevia en voi millään löytää. Mutta ehkä sinut.
Tytöllä oli kello niskassa kiinni paitaan. Sellainen kello kuin tontunhatussa tai kissanpannassa. Ja siitä kuuli ääntä aina kun tyttö liikkui.
Jos tunnet sellaista tyttöä,
voisitteko kysyä heiltä nukesta?