Käsintehty nukke jäi Turku-Helsinkijunan leikkivaunuun 1.5 noin klo 19.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Netta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Netta"

Vieras
Kohta 4 vuotias tyttäreni sai 1.5 hienon käsintehdyn nuken ystävältäni. Nukke oli isosiskolahja hienoine yksityiskohtineen. Lähdimme Turusta junalla kotiin klo 17 ja Kirkkonummella tuli kiire päästä pois. Oli pikkusisko, laukkuja ja vaunut. Päästyämme ulos isosisko huusi että nukke on jäänyt vaunuun. Soitin heti VR:lle mutta he käskivät soittaa löytötavaratoimistoon. Nukke ei ole tullut sinne.

Vaunussa mukanamme oli noin kolmevuotias vaaleanhiuksinen tyttö joka oli kiinnostunut nukestamme. Olisiko hän voinut ottaa nuken talteen? Jos näin on ja tunnet häntä tai olet hänen äiti voisitko ottaa yhteyttä minuun sähköpostitse. Osoitteeni on jholmlun@skutan.com. Olen vain kiitollinen ja iloinen jos se ei ole lähtenyt siivojan laukkuun mukaan kotiin ja muita vaunussa olevia en voi millään löytää. Mutta ehkä sinut.

Tytöllä oli kello niskassa kiinni paitaan. Sellainen kello kuin tontunhatussa tai kissanpannassa. Ja siitä kuuli ääntä aina kun tyttö liikkui.
Jos tunnet sellaista tyttöä,
voisitteko kysyä heiltä nukesta?
 
Onko teidän ystäväpiirissä tyttö jolla on tuollainen kello? Voisitteko kysyä heiltä näkivätkö he nuken? En suutu jos he ottivat sen. Pääasia on että se tulisi takaisin. Olisin vain iloinen.
 
Kysy uudelleen sieltä löytötavarasta, sillä ne siirretään sinne vain tiettyinä päivnä vr:ltä eli ei jokaisen matkan päätteeksi. Pienellä viiveellä tulevat löytötavaraan!
 
Ei vielä mitään suomen löytötavaratoimistosta. :( minun olisi pitänyt vaatia konnaria puhelimeen kun soitin asemalta junan perään.

Mitä muita foorumeja on joiden kautta voin jatkaa etsimistä?
 

Yhteistyössä