Käsittämätöntä.... ( lapsista)

Olen kyllä tyhmä, mutta miten tuon ikäinen poika saa osuttua noinkin korkealle, ottaen huomioon, että yleisesti tytöt ovat jokseenkin poikia pitempiä vielä tuossa iässä? Kamppailulajitaustaa?

Olen kyllä tyhmä, mutta miten tuon ikäinen poika saa osuttua noinkin korkealle, ottaen huomioon, että yleisesti tytöt ovat jokseenkin poikia pitempiä vielä tuossa iässä? Kamppailulajitaustaa?

Kyllä mä koen, että mulla nousi muksuna jalka kevyemmin korkealle, kuin mitä aikuisena. Ja kamppailulajitaustaa mulla on ehkä sen alkeiskurssin verran, joten eipä sitä juuri voi taustaksi kutsua.

Mutta hyvin valitettava taoahtuma tuo uutinen. Ja jos lapsella ei tosiaan ole ollut ongelmaa temperamentin suhteen, eikä siis väkivaltaista atustaa, niin kyllä mäkin tuota kuitenkin kutsuisin melko pitkälti onnettomuudeksi.
Toki potku on potku, eli ei se ihan puhdas onnettomuus ollut, mutta varmasti vähintäänkin puolittainen vahinko. Lapsen oli tuskin tarkoitus tyttöä tappaa.

Luulen että siinä on ollut sellaista yleistä hässäkkää, ja jos tyttö on vaikka ollut vähän kumarassa niin helposti on voinut osua kovaa rintaan. Ja ehkä vielä kaatuessaan lyönyt päänsä :( Todella ikävää! Kiltti poika ollut, ei varmaan selviä tuosta helpolla jos koskaan, loppuelämänsä kärsii ja kaikki on vihamielisiä siitä :( Enkä nyt vähättele omaisten surua, hekin kärsivät tuosta loppuelämänsä, mutta erilailla :(

Meidän lapset potkii hermostuessaan, vaikka olen yrittänyt rangasituksilla ja uhkailuilla ja keskusteluilla sitä kitkeä. Pitääkin näyttää tuo uutinen, jospa taas pysyis jalat maassa.

Valitettava tapahtumahan tuo on, ja käsittämätöntä kuinka saa potkaistua niin kovaa että toinen menettää henkensä?
Mulla kyllä kävi myös mielessä, että tyttö ehkä löynyt myös päänsä kaatuessaan. Järkyttävä tapahtuma kaikkien kannalta.

Valitettava tapahtumahan tuo on, ja käsittämätöntä kuinka saa potkaistua niin kovaa että toinen menettää henkensä?
Mulla kyllä kävi myös mielessä, että tyttö ehkä löynyt myös päänsä kaatuessaan. Järkyttävä tapahtuma kaikkien kannalta.
Jos potku katkaisi kylkiluita, jotka rikkoivat keuhkot ja/tai sydämen?

Todella kammottava tapahtuma, joka voisi tapahtua missä tahansa. :(

Yhteistyössä