Käsittämätöntä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
Perhe oli tässä taannoin kolarissa, useamman auton ketjukolarissa. Tänään tuli postissa laput oikeudenkäynnistä, jossa kolarin aiheuttaja oli tuomittu sakkoihin liikenteen vaaarantamisesta. No tähän asti ihan ookoo.

MUTTTA

paperissa oli kaikkien osallisina olleiden henkilötiedot sosiaaliturvatunnuksineen ja osoitteineen! Kaikkien kaikille lähetettyniä! :o

Mitä kaikkea nykyään voikaan tehdä, kun omaa vieraan henkilön tiedot. Jos ei muuta, niin kiusaa, näinä netin luvattuina aikoina. :/

samaa olen minä miettinyt kun saman tapaisia papereita saanut. yhdessä vielä se tyyppi oli uhannut tappaa mut, niin tosi kiva fiilis kun se sai mun sotut ja osotteet... Kiva, kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja :
samaa olen minä miettinyt kun saman tapaisia papereita saanut. yhdessä vielä se tyyppi oli uhannut tappaa mut, niin tosi kiva fiilis kun se sai mun sotut ja osotteet... Kiva, kiva.

Tota minäkin mietin... MEIllä oli siisti kolarijuttu, mutta jos olis kysymys jostain uhkailuista tai raiskauksesta, tms.. Jos tekijä on häiriintynyt. :/

Mihinhän tuostakin vois valittaa. ALittaa oikein kansanliikkeen. Eihän tossa ole mitää järkeä, eikä se ole tarpeellistakaan muiden tietää ainakaan sotuja. :/

Yhteistyössä