KÄSITYÖIHMISET ÄKKIÄ APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puikko

Vieras
Elikkä tosi tyhmä kysymys varmaan konkareiden mielestä mutta mitä tarkoittaa kampanja lanka? Entä missä näistä tiedotetaan että jokin uusi kampanja lanka tulee kauppoihin? Voinko jossain nähdä mistä kaupoista sitä saa?
Kyseessä Novitan lanka

No voi olla kyseessä lanka jota tehdään vain tietyn aikaa tai on tarjouksessa tietyn aikaa. Novitan lankojen osalta tiedot löytynevät täältä:
http://www.novita.fi/sys/cms.php?cms_cid=80368&oid=80368&mnavi=6

Alkuperäinen kirjoittaja puikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä oon käsittäny niin, et se on kauppakohtainen se kamppanja...

noi voi sentään eli sitä ei siis saa enää mistään jos ei siinä tietyssä kaupassa oli missä oli tarjouksena?? niinkö ? :(

Novitan lankoja saa monista kaupoista, ehkä se tarjous vain oli juuri tuon kaupan kampanja. Mistä langasta kyse ?

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja puikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä oon käsittäny niin, et se on kauppakohtainen se kamppanja...

noi voi sentään eli sitä ei siis saa enää mistään jos ei siinä tietyssä kaupassa oli missä oli tarjouksena?? niinkö ? :(

Novitan lankoja saa monista kaupoista, ehkä se tarjous vain oli juuri tuon kaupan kampanja. Mistä langasta kyse ?

Kyse oli Novitan Tiina langasta

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Ei kyllä kuullosta Novitan langalta eikä löytynyt Novitan sivuiltakaan... Eikä yleensä tee ihan pikkueriä. Lähetä meiliä Novitalle ja kysy.

Juu Novitan on . Tässä se on mulla edessäni :) Novita lukee selvästi kuten muissakin Novitan langoissa mitä mulla on

Cittarilla ja Prismalla on välillä tuollaisia kampanjalankoja, joita ei muualta saa. Suosittelen kysymään kaupasta, josko sitä tulisi lisää. Tai jos joku kaveri pystyisi hakemaan jostain toisesta Prismasta.

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Cittarilla ja Prismalla on välillä tuollaisia kampanjalankoja, joita ei muualta saa. Suosittelen kysymään kaupasta, josko sitä tulisi lisää. Tai jos joku kaveri pystyisi hakemaan jostain toisesta Prismasta.

Ahaa. Hyvä tietää eli luultavasti turha lähte metsästämään mistään muualta. Mielestäni Cittarissa on tuo Nina lanka kampanja lankana joten sieltä tuskin sit löytyy Tiinaa. Voi sentään. On niin ihana joulun väri ja sitä ei ollut enempää :(

Taitaa kuulua samaan sarjaan Novitan Jussi-langan kanssa eli tehdään vaan tietty erä, jota saatavilla vain niin kauan kuin ko erää riittää (Jussi "kierrätyslankaa).

Novitalla ystävällinen asiakaspalvelu, auttavat varmasti langan etsinnässä, jos soitat/lähetät s-postia. Voihan olla että ko lankaa olisi tehtaanmyymälässä myynnissä .

Yhteistyössä