käsityöjuttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käsityöt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin sitten maksaisin varmaan sen mitä tekijä pyytää kyseisestä tuotteesta. Oon ostanut Villasukat ja sen sellaista... En osaa neuloa, muuten melkein kaikki käsityöjuttu luonnistuu opettelemalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja käsityöt:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:
koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.

Onko halvempia kuin lähteä kaupasta valmista ostamaan?

Halpaa villasukkalankaa saa, kun purkaa vanhan villapuseron ja ottaa siitä langat.
Kierrättämällä materiaaleja, voi käsityöt olla halpojakin, mutta uusista materiaaleista tehdyt käsityöt eivät tule kovinkaan halvaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.

Jahas, mistä sitten saat näitä melkein ilmaisia tarvikkeita käsitöihin? (muuhun nyt kommentoimatta)

no kaupasta tietty! lanka lapsen sukkiin maksaa about 2e ja aikuiselle 4e. kangas lapsen mekkoon about 5-10e jos käyttää hienoa marimekkoa, muuten vähemmän. virkkaus se vasta halpaa onkin. jne.

En muistanut edes vastata ap:n kysymykseen. En osta paljoa käsitöitä. Yleensä jos näen jotain kiinnostavaa, haluan yrittää tehdä sen itse. Ja jos työ on sellainen, mihin ei omat rahkeet riitä, niin voin sopivaan hintaan ostaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ed.:

Jahas, mistä sitten saat näitä melkein ilmaisia tarvikkeita käsitöihin? (muuhun nyt kommentoimatta)

no kaupasta tietty! lanka lapsen sukkiin maksaa about 2e ja aikuiselle 4e. kangas lapsen mekkoon about 5-10e jos käyttää hienoa marimekkoa, muuten vähemmän. virkkaus se vasta halpaa onkin. jne.

No riippuu tietenkin minkälaisista materiaaleista tekee, mutta jos vähänkään erilaisempaa haluaa, niin ei tuu kyllä monestikaan halvemmaksi itse tehdä, kuin ostaa kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ed.:

No riippuu tietenkin minkälaisista materiaaleista tekee, mutta jos vähänkään erilaisempaa haluaa, niin ei tuu kyllä monestikaan halvemmaksi itse tehdä, kuin ostaa kaupasta.

Joo, no olen löytänyt Angoraa joka maksoi 20e/50g

Yhteistyössä