K
Käsityöt
Vieras
Kertokaapas millaisia käsitöitä ostaisitte. Jos kuvia löytyy niin laittakaa niitä myös. Ja mitä maksaisitte niistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja käsityöt:Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.
Onko halvempia kuin lähteä kaupasta valmista ostamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.
Jahas, mistä sitten saat näitä melkein ilmaisia tarvikkeita käsitöihin? (muuhun nyt kommentoimatta)
Alkuperäinen kirjoittaja ed.:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.
Jahas, mistä sitten saat näitä melkein ilmaisia tarvikkeita käsitöihin? (muuhun nyt kommentoimatta)
no kaupasta tietty! lanka lapsen sukkiin maksaa about 2e ja aikuiselle 4e. kangas lapsen mekkoon about 5-10e jos käyttää hienoa marimekkoa, muuten vähemmän. virkkaus se vasta halpaa onkin. jne.
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja ed.:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja mä en ostais mtn:koska osaan tehdä itsekki. ja tiedän että aineet käsitöihin ei aikuisten oikeesti maksa paljon mitään.
no kaupasta tietty! lanka lapsen sukkiin maksaa about 2e ja aikuiselle 4e. kangas lapsen mekkoon about 5-10e jos käyttää hienoa marimekkoa, muuten vähemmän. virkkaus se vasta halpaa onkin. jne.
No riippuu tietenkin minkälaisista materiaaleista tekee, mutta jos vähänkään erilaisempaa haluaa, niin ei tuu kyllä monestikaan halvemmaksi itse tehdä, kuin ostaa kaupasta.