Hae Anna.fi-sivustolta

Kasvojen hoito

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Suvi, 14.02.2020.

1. Suvi Vierailija

Kävin kosmetologilla ihonpuhdistuksessa. Kosmetologi siinä jutteli ja kertoi mitä tuotteita suosittelee juuri minulle. Esim. iltaisin pitäisi kasvot puhdistaa meikkituotteista kaksi kertaa. Sitten kasvovettä. Sitten hoitoneste. Sitten seerumi. Seuraavaksi silmänympärysvoide.. sitten kasvovoide ja vieläpä kaulavoide.
    Kyllä on mennyt aikaavieväksi ja kalliiksi yksinkertainen kasvojenhoito. Tähän asti olen pärjännyt Sebamedilla ja Aqualan L- voiteella. No, kun muistan Cien silmänympärysvoidetta.
    Kosmetologi sanoi, että taitaa ollakin hallussa tuo ensin mainittu tuotetta tuotteen päälle rutiini, kun iho on hyvässä kunnossa. Enpä viitsinyt kertoa tuota omaa nopsaa ja toimivaa ihonhoitoani, muuten olisi alkanu myyntituputus. Niin ja ikää minulla on tasan 50v.
    Millainen purkkiarmeija teillä on kylpyhuoneessa ja miten kauan iltapuhdistus teillä kestää?

2. Beauty Vierailija

Potsaan meikit silmämeikinpoisto nesteellä, siinä samalla kun poistaa silmämeikin poistuu muukin meikki. Nyt on kylläkin menossa
    Micellar Cleaansing Water Oil, sisältää öljyä sillä samalla koko naama puhtaaksi. aikaa menee pari minuuttia. En käytä juurikaan mitään yövoiteita tai seerumeita. Aamulla meneee meikkaamiseen enemmän aikaa!
    Ihonhoidossa on tärkeä ravinto, liikunta ja raitis ilma.
    Tupakka ja alkoholi näkyvät ihossa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri