Hae Anna.fi-sivustolta

Kasvojumppa - kerro vaikutuksista

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä lurppaluomi, 14.01.2008.

1. lurppaluomi Vierailija

Otsikossa oikeastaan onkin se, mitä haluan tietää.
    Jos olet harrastanut säännöllisesti kasvojumppaa, miten se on vaikuttanut ulkonäköösi?

2. ;))) Vierailija

Säännöllinen hymyileminen on vaikuttanut ulkonäkööni positiivisesti.

3. Sillalailla Vierailija

ma tein aikoinaan semmosta etta painoin otsaa kammenellaja koitin nostaa kulmakarvoja. Vaikutti viikon sisalla niin etta otsarypyt vaheni. Pitais tehda taas......

4. sasae Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Väitetään, että teatterinäyttelijät pysyvät nuorekkaampina, koska he käyttävät kasvolihaksiaan aktiivisesti tuntikausia joka päivä harjoituksissa ja esityksissä: sanat artikuloidaan kunnolla sen sijaan että sihistäisiin ja sössötettäisiin, ja ilmeillä elehdintä on osa roolisuoritusta.

Kuunnelkaapa vaikka jos hollille sattuu jotain Seela Sellan haastattelua: hieno artikulointi kerta kaikkiaan.

5. vippe40 Vierailija

Hae kirjastosta suomenkielinen kirja Luonnonmukainen kasvojenkohotus tai jotain sinne päin, jonka on kirjoittanut Joseph Corvo. Kirjassa on Hollywoodin näyttelijöidenkin suosima metodi kuvien kera. Olen itse jumpannut monta vuotta ja olen kuulemma ikäistäni nuoremman näköinen monta vuotta. Olen nyt 40.

6. Mimiko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Method Putkiston kasvokoulua kokeilin, koska otsalihakseni ovat usein jännitystilassa ja saavat minut näyttämään vihaiselta. Tuota kokeiltuani muutaman viikon sain kommenttia, että näytän rennommalta ja lähestyttävämmältä.

7. Mimmili Vierailija

Jos käyt koulutetulla hierojalla, pyydä, niin saat häneltä hyvät vinkit kasvojenkin lihasten vahvistamiseen. Kaikkia lihaksia voi huoltaa jumpalla =D

8. kasvojumppaaja Vierailija

Sain kaksoisleuan jumpalla pois (vaikka jossain väitetään, ettei se onnistu), poskipäät korotettua ja leuanlinjan terävämmäksi. Iho on kiinteämpi ja terveemmän värinen. Juonteet ovat loivenneet. Turpeus ja vetelyys olivat hävinneet. Saman sain pääteltyä valokuvista noin puolen vuoden jumpan jälkeen. Suorastaan nautin peilikuvani katselemisesta.

Mies sen sanoi, että kasvoillesi on tapahtunut jotain. Vielä pitävämpi todiste siitä oli, kun kävin 45-vuotistarkastuksessa terkkarissa. Hoitaja, varsin asiallisen oloinen nainen muuten, katsoi minua ja sanoi, oletko todella 45? Olet 10 vuotta nuoremman näköinen. Sitten hän alkoi vaivihkaa varmistella kysymyksillään henkilöllisyyttäni. En pahastunut, vaan suoraan sanoen ajatteln JESS! Se siis tehoaa. Kukaan nimittäin ei ole koskaan sanonut minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta tätä aikaisemmin.

Suosittelen tätä todella! Ja olen ihmeissäni, miksi tästä ei puhuta enemmän, koska jumppa itsessään on niin vaivatonta ja vie vain muutaman minuutin päivässä. Ohjeita löytyy ihan netistä mutta kirjastostakin saa kirjoja. Ei siis tule kalliiksi, eikä ole humpuukia. Bonussivuvaikutuksina on helpompi hymyillä ja päänsäryt ovat helpottaneet.

9. valahtanut naama Vierailija

Kasvojumppaaja, mistä löysit jumppaohjeet?

10. ei.......... Vierailija

Perheessäni on näyttelijä ja tunnen monia näyttelijöitä. Kaikilla on poikkeuksetta jo keski-iässä kulunut ja jopa uurteinen naama, mikä voi johtua maskeistakin. Muutenkin työ on todella kuluttavaa.

11. kasvojumppaaja Vierailija

Googlaa Facercise, Face Yoga, face exercise tai Carole Maggio, esimerkiksi. You Tubesta löytyy sekä mainosvideoita että ihan ohjevideoita. Joitan pystyy tekemään vaikka autolla ajaessa.

Sitten on Carolyn's facial exercise. Ennen ja jälkeen kuviakin löytyy. Carole Maggio ja Carolyn ovat uskomattoman näköisiä naisia yli 60-vuotiaiksi! Ihan seitsemän päivän muutokseen en tosin usko, mitä jotkut kuvat väittävät.

Nyt minulla on lainassa kirjastosta Catherine Pezin kasvojumppakirja.

Unohdin sanoa sen, että kasvojumpalla olen saanut takaisin myös pulleammat huulet, jotka tahtovat kaveta iän myötä.

Ehkä kasvojumppaa ei mainosteta siksi, että tällä on kovin vähän kaupallista merkitystä. Ryppyvoidetta on helpompi myydä.

12. toinen kyselijä Vierailija

Voitko vielä valaista mitä noista harjoituksista itse olet tehnyt ja minkälaisia tuloksia milläkin olet saanut? Millä olet saanut pulleammat huulet? Entä päässyt otsarypyistä?

13. Kun löytäisi jonkun hyvän jumppaohjeen, jossa olisi muutaman minuutin näpsäkät ohjeet kasvoille. Olisi kiva jos tällä tavalla voisi hieman "liftata" ja piristää kasvojaan ilman mitään kirurgisia toimenpiteitä ja ruiskeita. Eniten itseäni häiritsee silmien alla näkyvät kyynelurat, joiden takia näytän aina tosi väsyneeltä ja se ärsyttää todella. Mitkään valokynät tai muutkaan peiteaineet eivät auta.

Olisi tosi mielenkiintoista kuulla vielä lisää kokemuksia kasvojumpan vaikutuksista ja jos joku mahdollisesti vielä viitsisi avittaa meitä muita laittamalla linkin itse kokeilemiinsa kasvojumppaohjeisiin, kun ei oikein tiedä että mitä ohjeita noista netistä löytyneistä alkaisi kokeilemaan. Mitään kovin pitkää jumppaa en kyllä oikein ehdi kahden pikkulapsen äitinä tekemään, mutta jotain sentään voisi kokeilla.

14. helppoa Vierailija

Hain kirjastosta Catherine Pezin Kasvojumppa-kirjan. Se on viiden minuutin ohjelma luonnollisen kauneuden säilyttämiseksi. Siitä voi valita omat selkeät ohjeet.

15. Täältä syrjästä ilman autoa ja kahden pienen lapsen kanssa on vähän hankalaa päästä kulkemaan mihinkään, esim. kirjastoon.

Osaisiko joku laittaa linkkiä tai kertoa minkälaisilla liikkeillä voisi poskipäitä ja silmänaluetta jumpata, josko näillä voisi edes hiukan "häivyttää/liftata" noita ongelmanani olevia kyyneluria silmien alla. Niin ankea on tämä nykyinen väsähtänyt look. Kiitos kovasti jo etukäteen!

16. Mademoiselle Vierailija

Tietoa sairauksista ja hoidosta / Korva-, nenä, -ja kurkkutaudit / Tietoa sairauksista ja hoidosta - Ohjepankki - Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri
    Tässä linkissä on jokunen liike omasta kasvojumpastani. Olen poiminut vuosien varrella eri ohjeista 3-4 mielestäni hyvää liikettä, koska liian monimutkaisia juttuja en ehtisi tai jaksaisi. Aamuin illoin 10 kertaa jokaista. Tullut sen verran rutiiniksi, että usein irvistelen vielä työmatkallani autonratissa. Tämä on ollut rutiinia jo jokusen vuoden ja antanut piirteille ryhtiä.

17. neela Vierailija

Tässäpä onkin hyvät ohjeet :) Olen lukenut erilaisia kasvojumppakirjoja, mutta ohjeet ovat olleet niin monimutkaisia ja paljon eri liikkeitä, etten ole jaksanut tehdä niitä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri