Hae Anna.fi-sivustolta

kasvot kuin pallo

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Saarako, 16.09.2018 klo 13.40.

1. Saarako Vierailija

Outo uni jäi vaivaamaan viime yöltä. Olin poliisien kokouksessa ja siellä tapahtui jotain ehkä tappo, mutta tapahtuma oli hyvin sekava. Tappajaa etsittiin isolla porukalla, tuloksetta. Seuraavaksi olin hotellissa, kierreportaita kulkemassa ylös päin, kun äkin pitelin kurkusta kiinni naisen kaulaa. Nainen oli meikannut kasvot hyvin voimakkaasti. Nainen sanoi nauraen, että:"sinä olet seuraava ruoka ". Eli olin seuraava uhri, joten puristin voimakkaammin kaulasta, mutta totesin ettei nainen ollut tästä maailmasta ja itse asiassa naisella ei ollut ruumista vain pyöreät kasvot kuin pallossa. sanoin, että on vaan hologrammi.
    Hotellin sisustus oli punaista samettia ja porraskaiteet ym.oli kullanvärisiä.
    Todella ovelan outo koko uni. Oli jahtaamista, mutta ei ollut "todellista" kohdetta.

2. delta Vierailija

Oletan , että olet mies ?
    Unesi kuulostaa henkisten asioiden työstämiseltä. Paineita työssäsi olettaisin. Tai sitten vain käyt niitä läpi unissasi.
    Poliisien kokous viittaa johonkin tuttuun ja turvalliseen, tappo voisi viitata rakastumiseen.
    Hotelli viittaa jonkin tilanteen väliaikaisuuteen, portaiden nouseminen ylenemismahdollisuuksiin.Nainen symbolisoi sitä animaa, eli henkistä puolta siinä työssä. Meikki kielii asioiden kaunistelusta, se naurava nainen voisi viitata myyntityöhön. Tulee mieleen tilanne, jossa mietit sitä työtäsi, sen merkitystä ja ”todellisia” tavoitettasi.
    Tunnistatko jotain tästä ?

3. Saarako Vierailija

Olen nainen ja käyn henkistä kasvua. Iältäni olen jo vanhempi nainen, eli olen eläkkeellä. Vaikka poliisesta on ollut negatiivista uutista , mutta vielä uskon siihen virkapukuiseen, joka on luotettava ja suora. Elämääni ja sen tavoitetta henkisellä puolella olen miettinyt paljonkin, en halua osallistua mihinkään ns. höttöön asiaan. Käyn kyllä erilaisia asioita voimakkaasti unessa jo pidemmän aikaa. Hekisellä puolella tuo portaiden nousu voisi olla oman sisäisen kriittisyyden tasapainotusta. Kiitos, sain kyllä näkökulmaa elämääni.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri