Kateellisena ihmettelen,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiiu

Vieras
miten joillakin on varaa. Tuttavaperheen vanhemmat ovat ihan tavallisissa duuneissa, näin karkeasti arvioiden 3500 yhteiset tulos. Lapsia 4. On asuntolainaa, autolainakin. Silti pystyvät lähtemään koko perheellä kesällä kahden viikon ulkomaanmatkalle, kustantavat yhdet häät, 50 vuotis synttärit ja lapin matkan.

Siis täytyy olla tosi hyvä rahanhallinta heillä ja siitä olen kateellinen. Minulla/meillä olisi siinä kyllä paljon parantamisen varaa...

Jotkut vaan pystyy säästämään pienistäkin tuloista suuria summia.
Noita ruokaketjuja kun luen niin mulla on aina järjettömän tuhlaavainen fiilis kun meillä menee ruokakauppaan keposesti 600-800e kuukaudessa ja ei ees mitään ihmeellistä syödä 2+2 meitä on sit joku 4 lapsen äiti kertoo että he pärjää 200e ruokakuluilla ja syövät hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ehkä heillä on semmoisia tuloja joista sinä et tiedä. Tai sitten luultua parempi palkka. Tai sitten tosiaan todella hyvä rahankäyttötaito.

Voi olla että on kaikki nämä yhdessä :) Tuo todella hyvä rahankäyttötaito olis kyllä hyvä oppia!! Löytyisköhän siihen jotain kurssia...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ehkä sulla on jotain, mitä heillä taasen ei... Älä ole kateellinen. Keskity niihin oman elämäsi hyviin asioihin. :hug:

Ihana :) Niin ja rahankäyttötaitoakin voi oppia ja siinä tulla viisaammaksi, eli peliä ei ole menetetty!

Yhteistyössä