Kateudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saaruska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Saaruska"

Vieras
Sanotaan, et suomalaiset olis kateellista kansaa.... Oletko joutunu koskaan ite kateuden kohteeksi? Millaisesta asiasta on ollu kyse ja mistä olet huomannu tai epäilly että sua kadehditaan?

Mä olen sairaanhoitaja ja jostain kumman syystä työpaikoilla on ollut vaikea sulattaa, et mun mies on lääkäri. Esiintyy kaikenmoista piikittelyä, esim. "sä varmaat pidät palkatonta lomaa kesäloman lisäks, kun ukollas on rahaa " tai et " ukkos kirjottaa sulle varmaan aina sairaslomaa kun pyydät". Asiat sanotaan hyvin halventavaan sävyyn. No, koskaan en ole palkatonta lomaa pitäny tai ollu sairaslomalla miehen kirjoittamalla todistuksella.

No onpa outoa, meidän sairaalassa on montakin lääkäri-hoitaja -pariskuntaa, eikä tuollaista kommenttia ole kyllä kuulunut.

Kysymykseen vastaus, enpä ole koskaan huomannut että joku olisi mulle kateellinen. En ole edes epäillyt moista.

Kyllä mä joskus piikittelyn tai juoruilut lasken kateuden piikkiin. On sen jokunen myöntänytkin. Yksi myönnetty syy on ollut se että pelkää miehensä ihastuvan minuun. :O Luulen että miehen tekemiset aiheuttaa kateutta minua kohtaan. :O

Yhteistyössä