Katkeaa verisuoni päästä tuon pojan takia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viera

Vieras
Mitä tehdä melkein 3-vuotiaalle pojalle joka on ihan mahdoton. Ei usko mitään kieltoja ei huutoa ei uhkailua ei tepsi rangaistuspenkint nurkka eikä lahjonta... Mitä mä teen? Pää on iltaisin kipeä kun puree niin hammasta yhteen koko päivän. Ihan loppu. Missä mun ihana poika on...

Kyllä se ihana poika on sielä mutta nyt on kasvun aika ja rajojen kokeilu =) rasittavaa mutta jossain vaiheessa se kiitos seisoo kunhan vaan jaksaa olla johdonmukainen. Toivottavasti :whistle:

Meillä yöllä unenpöppörössä ja aamulla aikaisin on raikuliprinsessan tilalla se sama vanha äidin mussukka :D joten kyllä ne kullanmurut sielä on mutta kiukkupussi ajaa ne piiloon :D

kannattaiskohan vilkaista vaikka välillä peiliin...jos äiti koko päivän uhkailee ja komentaa, kiristaa ja huutaa, ei lapseltakaan voi kaunista käytöstä odottaa

Meillä sama tilanne mutta poika nyt 5v. Toisena päivänä oma, ihana valloittava itsensä ja toisena päivänä alkaa heti aamusta EI, EN HALUA. Väittää vastaan, ulisee, matelee, kiemurtelee.. Hirvittää sanoa, mut jokus hän ällöttää :ashamed:
Ja olen kyllä joskus saanut hermonikin pidettyä kurissa ja vain tyyneesti, sanaakaan sanomatta , vienyt jäähylle. Mutta kun se pinna on välillä niin piukalle jo venynyt ettei aina jaksa..

"kerkeetkö" istumaan lattialle ja leikkimään lapsesi kanssa? Itse oltiin neidin kanssa samassa tilanteessa et unille menot, syömiset kaikki oli karmeeta tappelua, uhmaa jne. Sit hokasin sen et esim. iltasin kaikki kotihommat kutsui ja oli semmosta rutiinia, et en todellakaan viettänyt semmosta "laatuaikaa"lapseni kanssa vaan hän sai aina kyllä huomioni sillä kiukuttelulla ja riehumisella. Nyt tilanne tosiaankin on rauhoittunut. likka menee paremmnin unille ja syö reippaasti ja muutenkin, itellänikin on hyvä olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyydis:
"kerkeetkö" istumaan lattialle ja leikkimään lapsesi kanssa? Itse oltiin neidin kanssa samassa tilanteessa et unille menot, syömiset kaikki oli karmeeta tappelua, uhmaa jne. Sit hokasin sen et esim. iltasin kaikki kotihommat kutsui ja oli semmosta rutiinia, et en todellakaan viettänyt semmosta "laatuaikaa"lapseni kanssa vaan hän sai aina kyllä huomioni sillä kiukuttelulla ja riehumisella. Nyt tilanne tosiaankin on rauhoittunut. likka menee paremmnin unille ja syö reippaasti ja muutenkin, itellänikin on hyvä olo.
Päivittäin ainakin luemme yhdessä ennen unia. Useimmiten rakennamme legoja tai leikimme "ukkeleilla", leivomme.. Eli vietetään kyllä aikaa yhdessä. Useimmiten kyllä pikkusisko mukana mutta viihtyvät keskenään. ja jos ovat erossa, koko ajan kysyvät, koska toinen tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja Lyydis:

Meillä on vauva joka vie myös aikaa mutta yritetään lauleskella lukea ja katsoa yhdessä lastenohjelmia ja mitä nyt imetyksen lomassa voi tehdä. Tuntuu että yrittää tahallaan ärsyttää jos en heti räjähdä niin tekee kaikkea konnan koukkua kunnes pinna palaa. Yleensä sekään ei hillitse. Nauraa vaan ja jatkaa kunnes itse itken.

Yhteistyössä