katoaako "tyylitaju" lasten saannin myötä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaamea-akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja siis nyt meinaan vaan sitä että kerhoissa näkee paljon äitejä joilla siis varmasti on 90 luvun alun rytkyt niskassa..
en itsekkään meikkaa joka päivä, itse asiassa meikkaan vaan jos on "pakko" ja vaatteita ostan tarpeen mukaan.. mutta kyllä mä siltikin jotenkin katson että minkä näköinen vaate on... :whistle:

No itseasiassa mulla kävi tosin päin, eli lasten saannin jälkeen aloin katsoa mitä päälleni laitan? Aiemmin mulla oli paras vaate se kaikkein isoin mitä kaapista löytyy ...Taisin siis löytää itsestäni naisen :D melko avartava kokemus

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Tuskin se tyylitaju mihinkään katoaa. Mutta asioiden tärkeysjärjestys saattaa kyllä muuttua.

Näinhän se on.

joo, onhan se näin.. mutta kuitenkin mietityttää joidenkin kohdalla että josko kannattaisi vähän katsella uudelleen vaatteitaan... :ashamed:
ja siis minä en ole mitenkään pinnallinen ja muodikas ja trendien perässä juoksija..ei riitä kiinnostus eikä energia :D

Ennen luotin siihen mitä peili näytti. Nykyään mammat katsoo ensin mikä merkki vaatteen lapussa lukee ja sitten vasta oisko kiva omalle lapselle. Että katoaahan se monilta, vaikket ihan ehkä tätä ap tarkoittanut ;).

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Tuskin se tyylitaju mihinkään katoaa. Mutta asioiden tärkeysjärjestys saattaa kyllä muuttua.

Näinhän se on.

yhdyn tähän

Niin, ittelle ei tule ostettua vaatetta kun lapsille pitää laittaa, ja siihen uppoaa euro jos toinenkin.

Tai sitten ei pidä sitä laittautumista enää niin tärkeänä (tai viimeisen muodin mukaisia kamppeita) kun on jo vakiintunut.

Toisilla sitä tyylitajua taas ei ole koskaan ollutkaan...eräs kaveri on näyttänyt vajaa kolmikymppisenäkin yli nelikymppiseltä tuulipukumammalta.

Ittellä ne muodikkaat vaatteet ei istukaan enää päälle kun vyötärö on kadonnut...

:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mini claire:
Ennen luotin siihen mitä peili näytti. Nykyään mammat katsoo ensin mikä merkki vaatteen lapussa lukee ja sitten vasta oisko kiva omalle lapselle. Että katoaahan se monilta, vaikket ihan ehkä tätä ap tarkoittanut ;).

:D joo, se on jännä miten joidenkin mielestä vaate on tyylikäs mitä kalliimpi merkki on :) vaikka todellisuudessa vaate olis ihan hirvee kelta,vihree pilkullinen säkki.. niin jos rinnassa lukee gucci tai jotain niin se on ihq :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ei kai se katoa. Ehkä tuo on luonnekysymys, Joillaki ei vaan niin ressaa ja he pääsee oikeesti paljon helpommalla.

niin mut meinasinkin että ihminen joka on aikasemmin pukeutunut ihan siististi niin äidiksi tultuaan vetää vaikka miehen pitkät kalsongit jalkaan jos ei muuta löydä..
ei kait sitä kukaan oikeasti jaksa joka aamu laittautua johonkin leksuun.. en minä ainakaan.. mutta kyllä nyt noin muutenkin aina välillä käyn läpi vaatekaapiani ja hävitän kamalimmat rytkyt.. ja ostan uusia tilalle alesta..
siis jos on joskus ostanut oranssin t-paidan ja sitä käyttänyt 5-8v niin ei kait se voi kovin hyvässä kuosissa olla... :whistle:

Mulla tuli katsottua parin vuoden aikaisia valokuvia ja vaatekaappia aika kriittisellä silmällä. Ja kyllä on päässyt tyyli pahasti repsahtamaan. Osasyynä se, että olen ollut huonoissa rahoissa ja satsannut enemmän lapsiin. Ja sitten kun pääsin plösähtämään, niin en viitsinyt ostaa kauheasti vaatteita, kun miehän laihdutan kohta. Itsetuntokin oli aika matalalla.

No nyt on paino menossa oikeasti alaspäin, mennytkin jo aika hyvin, vaatekaapista on kauheimmat rytkyt raivattu. Uusia vaatteita ostan kyllä. Vähän on jo osteltu ja joulun jälkeen lisää. Päätin ottaa mallia Öueen Latifasta, vaikka onkin pyöreä, niin näyttää aina upealta.

Tyylitaju ei kai katoa mutta linjat saattaa kadota!!

Mulla esim tällä hetkellä tilanne se että, raskauskiloja jäljellä 5, kaapis paljon vaatteita jotka kirraa. Kiireellä koitan saada painon pois jotta mun ei tarvi ostaa isompia vaatteita vaan mahdun entisiin. Eli joo, saatan olla tällä hetkellä vähän tyylitön ja ykspuolinen pukeutuja...

Mun ysti tuli viimex meille sen ukon flanellipaidassa ja porkkanafarkuissa.et kyl se tyylitaju joiltain haihtuu jonnee.kyl se on ennen lasta pitäny jotenki huolta itestää.

Alkuperäinen kirjoittaja pink cat:
Mun ysti tuli viimex meille sen ukon flanellipaidassa ja porkkanafarkuissa.et kyl se tyylitaju joiltain haihtuu jonnee.kyl se on ennen lasta pitäny jotenki huolta itestää.

Ja sä tosiaan päästit sen sisään siinä asussa!? :o

Yhteistyössä