Katseiden vaihdosta - miten suhtaudut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja see you
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

see you

Vieras
Pari kertaa on tapahtunut näin, eri porukoissa kylläkin. Vietämme aikaa kolmen ihmisen kesken, jutellen. Olen sanonut asiani, ja ne kaksi muuta vaihtavat katseita sen näköisenä kuin olisivat mielipiteistäni puhuneet selän takana. Tulee vähän halju olo, vaikka toisaalta onhan se katseiden vaihtokin mielipide. Mitä olette tällaisesta mieltä, miten suhtautuisit? Kuitenkaan katseiden vaihdon jälkeen ei tule mitään rakentavaa palautetta, vain ne katseet ja jotain tilanteeseen sopivaa hymähtelyä.

Olen saattanut sanoakin jotain hassua mutta siitä huolimatta minäkin olen sitä mieltä, että asian voisi kommentoida reilusti eikä "muiluilemalla". Selän takana puhumisen tästä toisesta kolmen koplaan kuuluvasta huomaa niin läpinäkyvästi, että olekin jo katkaissut välejäni heihin. Voisiko kateudella olla jotain osaa ja arpaa tällaiseen käytökseen?

No eiköhän tuo ole merkki siitä, että kaveruutenne on vähentynyt jo tuossa vaiheessa. Ehkä on toisaalta parempi, että heidän mielipiteensä näkyy heistä selvästi ja voi katkaista välit. Miksi haluaisitkaan huonoja ystäviä.

Olen saattanut sanoakin jotain hassua mutta siitä huolimatta minäkin olen sitä mieltä, että asian voisi kommentoida reilusti eikä "muiluilemalla". Selän takana puhumisen tästä toisesta kolmen koplaan kuuluvasta huomaa niin läpinäkyvästi, että olekin jo katkaissut välejäni heihin. Voisiko kateudella olla jotain osaa ja arpaa tällaiseen käytökseen?

Veikkaus, mistä he olisivat kateellisia?

Kysyit miten suhtautuisin:
Kysyisin "mitäs mietitte?" tai "kerro vaan ääneen?"
En todellakaan jäisi nielemään tilannetta. Jos kaverit vain tirskahtaisivat kysymykselleni, kääntäisin kannat kohti ja lähtisin pois. En tuhlaisi aikaani moisiin tyyppeihin.

Yhteistyössä