Katselin tuossa valokuvia, ja tajusin just että veljeni esikoinen ei muistuta ollenkaan veljeäni vaan serkkuani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Veljen vaimolla oli ollut jotain peliä tuon serkun kanssa ennenkuin päätyi veljeni kanssa yhteen. Ja tuli melko nopeasti raskaaksi kun tapasivat. En ole asiaa sen kummemmin miettinyt ikinä, ennenkuin nyt kun selasin facebookissa serrkuni kuvia. Veljeni esikoinen on aivan samaa näköä!! Samanlaiset silmät, piirteet, ilmeet!! :o :o :o :o

Ja ei tosiaan ole provo, ei tartte sitä alkaa huutelemaan.

Lapset saattavat periä kaukaakin suvun piirteitä, mutta jos serkullasi oli ollut siihen naiseen suhde, niin näyttää enemmän todennäköiseltä, että lapsi on serkkusi

Kaksi muuta lasta näyttävät enemmän veljeltäni, ja ovat eri näköä puolestaan tuon esikoisen kanssa. Tässä just muistin, että on muutkin sanoneet lapsen olevan aivan tuon kyseisen serkun näköinen.. Taisi paljastua salaisuus..

mun yhdet tutut kaksostytöt nyt jo naiset on ihan erinäköisiä ja heidän äiti on ja kaksonen ja hekään ei ole identtiset ja näistä tytöistä toinen on kuin ilmetty heidän äiti ja toinen on tän äidin siskon kanssa saman näköinen. jos ei tietäis et he ovat samasta äidistä vois kuvitella et heillä olis sisarukset äiteinä. tulipa sepustus mut toivottavasti ymmärsitte.

No saattaapi olla aika riskialtista ainakin ääneen puhua tästä "löydöksestä". Samankaltaisten piirteiden perusteella kun tuskin 100% varmuutta asialle saa. Näytäppä kuvia jollekin, joka ei tunne näitä ko henkilöitä ja kuuntele mitä he sanovat - monesti riippuu niin katsojasta mitä piirteitä näkee. Tarkoitan sitä esim. että mun sukulaiset näkevät meidän muksuissa vain meidän suvun piirteitä ja kun taas miehen sukulaiset kattovat meidän muksuja - heistä löytyykin yllättävän paljon miehen suvun piirteitä =)

meilläkin esikoispoika on miehen serkun näköinen ja kaikin tavoin samanlainen, ja miehen serkku on pikkupoika vasta, ala-asteella. enpä ole koskaan epäilyksen alle joutunut....ja kuopus oli alle 1v ihan MUN sedän näköinen, joten aika sairaaksi menisi jos sen perusteella alettais lapsen isää etsimään.......

Heh,minun poika on ihan miehen serkun näköinen. Ja minulla oli joskus kauan sitten suhde tämän serkun kanssa,ennen kuin tapasin mieheni. Ja voi sitä ihmettelyn määrää sukujuhlissa =)

Tätini lapset ollu ihan kopioita minusta pienenä.Nyt nämä minun pienet tytöt on ihan kopioita serkuistaan...ja minusta.

Pojassamme näen samoja piirteitä ku miehen serkun lapsessa. Kyllä ne piirteet näkyy koko suvussa.

Itse olen kopio äidistäni ja siskoni on ihan erinäköinen,hän muistuttaa isäämme.

jne.

Mun tyttäret ovat ihan identtiset keskenään, vaikka ovat kyllä ihan 100 prosentin varmuudella eri isistä.

Ja mun veljistä yksi on ihan tasan erinäköinen kun muut, näyttää erehdyttävästi meidän serkkupojilta vaikka kaikki muut ovat isän näköisiä. Mun sisko on mua yli päätä lyhempi, ja äiti ihan eri näköinen kuin kaikki sisaruksensa. Sellaista se on..

mun serkku ja minä näytettiin tosi paljon samalta samanikäisinä! Paljon enemmän kuin serkkuni ja siskonsa :D Joku sama tyyppi on siis käynyt hoitelemassa mun äitiä ja mun äidin veljen vaimoa (ehkä posteljooni?) :laugh:

Ja minun tyttäreni on täydellinen kopio siskoni tyttärestä.Tytöt ovat sisareni näköisiä. Niin saman näköisiä, että valokuvista ei useimmat tunnista kumpi kuvassa on.

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Veljen vaimolla oli ollut jotain peliä tuon serkun kanssa ennenkuin päätyi veljeni kanssa yhteen. Ja tuli melko nopeasti raskaaksi kun tapasivat. En ole asiaa sen kummemmin miettinyt ikinä, ennenkuin nyt kun selasin facebookissa serrkuni kuvia. Veljeni esikoinen on aivan samaa näköä!! Samanlaiset silmät, piirteet, ilmeet!! :o :o :o :o

Ja ei tosiaan ole provo, ei tartte sitä alkaa huutelemaan.

Mä olen ihan mun tätini ja serkkutyttöni näköinen. Ei mitään vanhemmista mutta olenkin aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Pojan tytär mun näköinen.

Yhteistyössä