Hae Anna.fi-sivustolta

katsellaan

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä hyrrä, 09.02.2018.

1. hyrrä Vierailija

Minä katson energioita, joskus kortteja jos siltä tuntuu. Anna vähän taustoja.

Haluaisin että vilkaisisit tätä miestä joka on saanut läsnäolollaan sydämeni tosi auki. Meillä ei ole suhdetta vaan tapaamiset on tulleet muiden juttujen kautta. Hänessä on jotain tosi ihanaa ja hämmentävää. Mutta ilmeisesti on varattu. onko mies huomannut että meillä on jotain jännää energiaa välillämme vai onko tää vaan yksipuolista? vaikutanko minä häneen mitenkään? onko meille tulossa mitään yhdessä koettavaksi? kiitos katselusta jo valmiiksi ja iloa iltaan.

2. hyrrä Vierailija

tosi hiljaista, täällä kuitenkin olen

3. vierailija Vierailija

Mies on huomannut jotain , vaikkei niin herkkä ole aistimuksissaan kuin sinä. Hän tarvitsee aikaa jäsennelläkseen kokemaansa ja tuntemaansa. Voi olla, että niiden tajuaminen "menee yli" ja aluksi pakenee tuntemuksiaan. Mutta kuten tarkoitettu on, teidän vetovoimanne tuo teidän yhteen uudelleen ja uudelleen. Nauti sinä näistä tunteista ja tuntemuksista. Miehelläkin ne heräävät. Karmallista tässä. Minulla on oma aloitus. Kiitos vaihdostasi.

4. Aallonmurtaja Vierailija

--> Aallonmurtaja

5. Tuulantei Vierailija

Kiitos ketjuuni katsomisesta.
    Mies tunnistaa energia n lähelläsi muttei tiedosta mitä se on. Nostaa epävarmuutta kohtaasi, ei oikein tiedä miten suhtautua sinuun. Kiehdot häntä naisena ja haluaisi tutustua enemmän mutta kuitenkin haluaisi pitää pienen välimatkan välillänne ettet pääse häntä iholle. Anna hänen edetä ja luoda side välillenne. Htvä ystävyytenä jopa sielunystävyytenä tämä näytetään. Parisuhteeksi teitä ei ole luotu.

6. hyrrä Vierailija

kiitos teille, lisääkin vaihtoja otetaan vastaan :)

7. Valon liekki Vierailija

Kauniit energiat tässä välillänne. Miehen olet oikein tunnistanut, ei ole vapaa. Eikä hän uskottomuuden rajaa halu ylittää. Hänestä välittyy hyvät energiat, hän on välittävä ja läsnäoleva. Pitää sinusta, mutta kyse on oikeastaan siitä, että hänestä olet kiehtova ihminen. Kyse ei ole romanttisesta fiiliksestä. En näe teille tämän läheisempää.

Miten minut näkee tummahko esimieheni? Onko toiveissaan jotain työroolia läheisempää?

8. Aallonmurtaja Vierailija

Kiitos kun katsoit aloitukseeni. Jos sen verran vielä saan kysyä, onko tämä jonka kanssa sutinaa, miehen pitkäaikainen tuttava, jonka kanssa on ollut/on suhde, vai kenties joku muu?

9. hyrrä Vierailija

Hän näkee viehättävänä naisena, mutta ei ole ihastunut. Hänellä on joku tapailukumppani tms. elämässään. Hän tulee kohtelemaan sinua enemmänkin asiallisesti ja korrektisti. Pidätte toisistanne mutta en näe mitään suhdetta tulevaksi tästä. Ystävyyttä enemmänkin.

10. hyrrä Vierailija

Taitaa olla tämä nainen. Ihan 100% varma en ole.

11. Valon liekki Vierailija

12. hyrrä Vierailija

t
    Totta. En pitänyt vastauksestasi ja minun oli vaikea katsoa sinulle. Pahoittelen. Kokeilen uudestaan ja yritän etäännyttää egoni.

On vaikutelma että teillä tulee yhdessä joku projekti setvittäväksi jossa sinun ammattitaitoasi tarvitaan. Edelleen väitän että hän pitää sinua viehättävänä naisena ja arvostaa myös ammatillisesti. Hänen kasvojensa taakse on hyvin vaikea nähdä, on jonkinlainen manipulaattori ja intuitiosi taitaa tästä henkilöstä varoittaakin. Tässä projektissa pyörii rahaa ja asema ja jotain, myös sellaista energiaa joka ei tunnu hyvältä, tuntuu jotenkin moraalittomaltakin. Olenko nyt oikeilla jäljillä?

13. valonliekille Vierailija

tämä siis

14. Valon liekki Vierailija

Et liene ainut, joka ei pidä annetuista vastauksista. Vastuu on aina kysyjälle. Toki virheen mahdollisuus tulkinnoissa on molemminpuolin. Minulla on sinusta tunne,jonka haluaisin pukea jotenkin sanoiksi, mutta luulen ettei se mitä haluan sanoa tavoita sinua. Se, että annat egosi vaikuttaa, kertoo paljon. Myös tämän miehen suhteen. Tiedät ettei hän ole vapaa. Millä oikeudella sinä häntä tavoittelet. Sinunko tunteilla vain on merkitystä. Sinä et tahdo kestää sitä ettei mies reagoi sinuun samoin kuin sinä häneen. Siinäkin sinun egolla on suuri merkitys. Nauti miehen herättämistä tunteista, niissä ei ole mitään väärää, mutta kunnioita hänen sitoumustaan.
    Kiitos rehellisesti kohtaamisesta palautteen jälkeen.

15. hyrrä Vierailija

Tässäpä on asia joka menee sinun sokealle alueellesi ja omiin kuvitelmiisi, ei siihen mikä on totta. Minä en ole miestä ollut tavoittelemassa enkä ole hänen suhdettaan rikkomassa. Joskus sellaiset vain saattavat myös tulla tiensä päähän ilman ulkopuolisten myötävaikutusta. Mistä sellaisen seikan voisi tietää? Mikään ei ole pysyvää tässä maailmassa. Nimenomaan en halunnut aktiivisesti toimia millään tasolla hänen suuntaansa vaan olen jättänyt korkeimman haltuun tämän asian. Myös sinulla on ehkä peiliin katsomisen paikka. Mielesi värittää käsityksiäsi.

16. Ellida Vierailija

Mies on herkkä ja vahvasti intuitiivinen, on huomannut energian välillänne. Mielestäni miehellä on sitoumus toisaalle, tosin se on katkeamassa.

Koimme eksän kanssa tunnekuohun, ei meidän väleihin liittyen. Lähensikö tämä meitä vai katkesiko yksi säie väliltämme? Miten mies koki läsnäoloni? En haikaile hänen peräänsä, kiinnostaa vain miten elämä menee tästä eteenpäin.

17. hyrrä Vierailija

Vielä valon liekille: Nimenomaan tämä oli se kohta josta en pitänyt: "Eikä hän uskottomuuden rajaa halu ylittää", sillä en ole kiinnostunut tällaisesta ja tulkinta tuntui siksi väärältä.

18. hyrrä Vierailija

Molempia tavallaan. Teidän on nyt helpoimpi päästää irti toisistanne ja antaa anteeksi menneet. Tällä tavalla myös side välillänne löystyy. Suhteenne on ollut karmallinen ja tämän jälkeen se on helpompi haudata ja antaa toisen mennä rakkaudessa. Nostaa molemmilla surua pintaan. Se on hyväksi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri