katso myynnissä neuleita ym.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän

Vieras
Äitille neuleita ja lapsille lämmintä vaatetta syksyksi katso"!!!

http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Luputupuna&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ylläpito/valvoja! Poistatko nämä "sydän":n mainosviestit, huutonetissä olevia myynti-ilmoituksia EI saa missään mainostaa!
Ja ei kait tämäkään mikään myyntipalsta ole???

Niinpä just, huuto.netissä olevia tuotteita ei saa myydä muualla, ensisijaisuus on huuto.netissä ostavilla.

Joku kirjoitti että hinta on korkea ???
Olimme just lomamatkalla länsi-suomessa, kiersimme myös pieniä paikkakuntia enkä yhtään ihmettele enää että ihmiset ostaa postitse kirpparivaatteita tai huuto.netistä hinnalla, jotka minun mielestäni ovat aika korkeita.
Lasten vaate liikkeitä on tosi vähän ja jos jotain onkin, on hinnat aivan kammottavaa tasoa.
Kössin valinta (? muistiko oikein) oli söpö "romukauppa" = siis sekatavaraliike, josta sai aivan kaikkea mitä ihminen voisi kuvitella tarvitsevansa. Vaatteista auton pesuharjoihin.. samoja lastenvaatteita esim. myydään tarjoustaloissa, mutta tuossa pikkipaikan sekatavaraliikkeessä hinnat oli kolme kertaa kalliimmat. PuuhaPete t-paita 15 e, torilta samanlaisen sai 7-8 eurolla. Muumi-t-paita 15 e, itse ostin muumi-t-paidan anttilan kesän loppurysäyksestä 5 e:n hintaan, harmi että ostin vain yhden, talven aikana tenava näki muutaman muumi-esityksen ja on armoton muumi-fani....

Minä edellen pyydän anteeksi, että olen ilmoitusen tänne laittanut :ashamed:

Ensikeralainen kun olen ja varsin tyhmä, apina ja lukihäiriöinen ym.

Mutta jos nyt annatte asian olla, koska en viestejä pysty poistamaan. Ne ajan myötä häviää tuonne kauemmas. Mutta nyt kokoajan nostelette itse ilmoitusta turhilla kommenteilla, jotka olen jo saanut niskaani. ELI ANTEEKSI vielä kerran. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 22:56 Mene pois kirjoitti:
Ylläpito/valvoja! Poistatko nämä "sydän":n mainosviestit, huutonetissä olevia myynti-ilmoituksia EI saa missään mainostaa!

Huutonetissä olevia tuotteita saa tällä palstalla mainostaa, sitä ei ole erikseen kielletty missään. Ehkä kuitenkin olisi suotavampaa pistää nuo 'Mitäs nyt?'-osion huutispinoihin.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 13:11 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 22:56 Mene pois kirjoitti:

Huutonetissä olevia tuotteita saa tällä palstalla mainostaa, sitä ei ole erikseen kielletty missään. Ehkä kuitenkin olisi suotavampaa pistää nuo 'Mitäs nyt?'-osion huutispinoihin.

Ei ole täällä kielletty mutta huuto.netin säännöissä on. Jos ylläpito saa jostain tietää kuinka paljon mainostat niin se voi poistaa tunnuksesi huuto.netistä.

"Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu, esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä tai oman kohteen mainostaminen sellaisissa uutisryhmissä tai keskustelupalstoilla, joiden säännöt kieltävät mainostuksen, ovat kiellettyjä asioita, ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta."

Eli siis: jos palstan säännöt eivät kiellä mainostusta, se sallitaan myös huuton.netin säännöissä. Lukekaapa tarkemmin! Löytyvät täältä http://www.huuto.net/fi/saannot.php3.

Yhteistyössä