Vaikka siinä oli vaikeita ihmiskohtaloita ja vaikeaa elämää, oli elokuvan perusajatus kuitenkin se, että kaikilla on oikeus onneen. Ja elokuvassa esitettiin vielä laulu, jonka sanat suorastaan huusivat sitä, että minä haluan elää onnellisen elämän.
Hyvä elokuva, herätti ajatuksia moneen suuntaan.
Mutta sitten aloin miettiä Suomalaisuutta ja suomalaisia elokuvia. Kurjuutta kurjuuden perään ja jos joskus on pakasta saanut huonot kortit, niin niiden varjolla koko elämä saa sitten mennä vituralleen. Ja musiikkikin on melko lailla lannistavaa tyyliin Kauas pilvet karkaavat, turhaan niitä tavoitat. Turmiolan tommeja hoilaillaan antaumuksella viikonloppuisin ja oikein ryvetään siinä huonossa elämässä.
Tänään olin kateellinen ruotsalaisille.
Ai niin, se elokuva oli Så som himmelen - Niin kuin taivaassa
YouTube - As it is in Heaven (Så Som I Himmelen) - Gabriellas Sång
Hyvä elokuva, herätti ajatuksia moneen suuntaan.
Mutta sitten aloin miettiä Suomalaisuutta ja suomalaisia elokuvia. Kurjuutta kurjuuden perään ja jos joskus on pakasta saanut huonot kortit, niin niiden varjolla koko elämä saa sitten mennä vituralleen. Ja musiikkikin on melko lailla lannistavaa tyyliin Kauas pilvet karkaavat, turhaan niitä tavoitat. Turmiolan tommeja hoilaillaan antaumuksella viikonloppuisin ja oikein ryvetään siinä huonossa elämässä.
Tänään olin kateellinen ruotsalaisille.
Ai niin, se elokuva oli Så som himmelen - Niin kuin taivaassa
YouTube - As it is in Heaven (Så Som I Himmelen) - Gabriellas Sång
Viimeksi muokattu: