Katsokaa lastenne perään leikkipuistoissa!!! Tänään oli vahinko lähellä Oulun Ainolassa :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

matrjoshka

Aktiivinen jäsen
03.07.2011
1 400
8
38
Pikkuinen poika ikää hätäset noin 2 vuotta oli siinä karusellissä jossa isommat lapset veti hurjat vauhit. Poika kaatui ja piti kiinni kaiteista ja roikkui mahallaan jalat ulkona karusellistä.

Ärähdin lapsille että nyt saa riittää ja hiljaisemmat vauhdit. Katsoin onko poika ehjä ja nostin takaisin karuselliin. Noh poika lipesi taas ja meni mukkelis makkelis maahan ja itkuhan siinä tuli. Otin poikaa kädestä ja aloin etsimään sen äitiä.

Se äiti puiston toisella puolella jollakin helvetin piknikillä muiden äitien kanssa ja ei edes kiittänyt tiuskas vain että poika oli koko ajan näkyvillä...


Miten vitussa se voi olla näkyvillä kun olet Ainolassa puiston toisella laidalla ja vaikka olisikin ollut niin ei kukaan äiti anna lapsensä mennä semmoista kyytiä kuin mitä tuo ressukka siinä karusellissä.

Onneksi mieheni oli paikalla muuten olisin sanonut sille äitille pari valikoitua sanaa lasten vahtimisesta ja vastuusta...
 
tosi monesti on tuommosia tapauksia esim. leikkipuistossa tms. yritän keskittyä yleensä vain omiin lapsiin että "vastuu" vieraista ei siirry minulle koska monet tuntuvat olettavan etä kyllä se huolehtii nuo minunki samalla mutta aina se ei onnistu!!'
 
Isommat veti älytöntä rallia siinä karusellissa ja omani oli niitten joukossa...

Mua niin keitti sen pikkupojan äiti, oli äitikavereiden kanssa seurustelu paljon tärkeämpää kuin oman lapsensa vahtmininen... Ja säikähdin kovasti, onneksi ei käynyt pahasti!
 
Jep, tuli kyllä huomattua, ettei kaikkia vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

Oltiin seikkailupuistossa, jossa oli lauma lapsia huomioliivit päällä. Liekö joku päiväkotiryhmä siis kyseessä? Kakarat riehuiivat, reuhoivat, etuilivat, tönivät pienempiään, eikä aikuista mailla halmeilla, joka olisi ollut ohjeistamassa lapsia.

Avoin portti oli 5 metrin päässä, jotta sekin vielä. Kyllä mä siis näkisin, että niiden lasten perään olisi syytä oikeasti katsella muualtakin, kuin jostan matkan päästä.
 

Yhteistyössä