Katsooko teidän miehet muita naisia "sillä silmällä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Lisäkysymys: MILTÄ se tuntuu teistä? Hetkauttaako mihinkään suuntaan? Miksi/miksi ei?

kyl se närästää joskus ku ite on ku seinästä revästy ja vastaan tulee viimeisenpiälle huoliteltu pakkeli-pirkko.mut tervettähän on olla vähä mustis,vai mitä?

katsoo ja kyl mäkin saatan hyvännäköistä miestä katsoa...tai ei mies välttämättä katso sillä silmällä mut kyl ne hyvännäköisten naisten perään on kaikki miehet !mut se on mielestäni niiden luonto ei tarkoita mitään sen kummempaa..et haluis seksiä tai jotain...mielestäni toi kuuluu asiaan ja niinkauan kun miehelleni riitän asiat on ok !joskus mua ärsyttää kyl...helposti mietin omia vikojani mut en kauaa jaksa se on turhaa stressata tollaista ainakaan kauaa.. jos mua ei heilauttaisi yhtään silloin huolestuisin koska se kertoisi etten rakasta miestäni terve mustasukkaisuus on ok!

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Lisäkysymys: MILTÄ se tuntuu teistä? Hetkauttaako mihinkään suuntaan? Miksi/miksi ei?

kyl se närästää joskus ku ite on ku seinästä revästy ja vastaan tulee viimeisenpiälle huoliteltu pakkeli-pirkko.mut tervettähän on olla vähä mustis,vai mitä?

samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Ei katsele silloin kun minä olen paikalla. Musta se on törkeetä käytöstä tuijotella toisten naisten perseitä kun oma vaimo on vieressä.Onneksi oma ukkoni omaa hyvät käytöstavat :D

Eikö tästä puhuttu sillä silmällä katselusta eikä tuijottelusta? Mun mielestä ne on hieman eri asioita...
Jos tuijottelisi niin suuttuisin.

Tottahan toki se kattoo, ei ne vissii oikeen voi sille mitn. Alus olin mustis jonni verran, mut nyt 1. siihen on tottunu 2. kasvanu aikuisemmaksi (minä siis) 3. oppinu, ettei kaikkee tarvi ottaa itteensä 4. oppinu ettei se ukko kuitenkaa kenenkää perään lähe juokseen vaikka kattoski =)
5. oppinu myös itte nauttiin silmän ruuasta ilman omantunnon tuskia ;)

Tottakai katselee. Ihminen sekin on. Yhtä lailla mä katselen komeita miehiä ja hyvännäköisiä naisiakin. En välttämättä kommentoi kaikkea näkemääni ääneen miehelleni eikä hänkään varmaan kaikkea näkemäänsä minulle raportoi. Mutta mun mielestä tuollainen on ihan normaalia kun ihmisiä ollaan.

No yrittää olla ainakin mulle näyttämättä, että katsoisi. Mutta uskon, että varmana katselee. Mua ei haittaa tuommoinen, kyllä munkin pää saattaa kääntyä jos joku komea köriläs kävelee ohi.

Ei katso mun ollessa vieressä, se olis aika v-mäistä. Enkä mäkään katsele muita miehiä (tai naisia) sillä silmällä kun miehen kanssa olen liikkeessä. Kun mä en ole paikalla, katsoo varmasti, kuka sellaista voisi kieltää? Toivottavasti ei vertaile mua niihin muihin, sitähän mä en voi tietää.

Eiköhän tuo katso, kun sattuu olemaan heteromies. Ei mitenkään kovin avoimesti tai epäkohteliaasti toljota. Ei häiritse, paitsi jostain syystä aina raskaana ollessa, mut raskaana ollessa oonkin aina hormonihirviö :)

Tottakai katsoo arvioiden isoja ryntäitä. Ja en minäkään ole puusilmä komean uroksen nähdessäni. Saa katsella mun puolestani, ei toki koskea ;) Mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että mies on yhä vain minun ja minä miehen ja me kummatkin rakastamme toisiamme.

Yhteistyössä