Katsotteko MasterChef Australia- ohjelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten siinä yhdessä jaksossa jossa tehtiin stroganoffia, oli niin kummallinen ohje?
Yksi tuomareista sanoi, että stroganoffissa on kolme perusainetta ja ne ovat naudanpaisti, paprika ja smetana. Paprika? Ei kyllä yhdessäkään reseptissä minkä minä olen nähnyt.
Siinä tehtiin niin, että liha palasteltiin ja palat kieritettiin paprikajauhon ja vehnäjauhon seoksessa ennen paistamista.

Mun mielestä siihen ohjeeseen tulee kyllä ihan ilman muuta suolakurkkuja. Tuolla sitä ei laitettu ollenkaan. Ja väittivät että tuo niitten resepti on muka aito Stroganovin suvun ohje. PÖH.

No sallittakoon tuo sillä perusteella, että Austraaalia on niiiiin toisella puolella maapalloa, että ehkä niillä on omat perinteet. :) On muuten ihan älyhyvä sarja noin muuten!

Joo mä ihmettelin ihan samaa, ne lihat kyllä jauhossa pyöräytetään mutta ei paprikassa. No, ehkä se oli aussiversio mut kumma et puhu just alkuperäisestä. Tai sit me suomalaiset tehdään se ihan väärin vaikka venäjä on naapurissa :D pakko googlata nyt....

Jooo eiköhän niillä menneet nyt gulassit ja stroganoffit sekasin http://www.smh.com.au/entertainment/tv-and-radio/masterchef-stroganoff-triggers-heated-spice-debate-20100615-ycmc.html

Ehkä aussit ei syö suolakurkkua? Ja tää nyt on muutenkin viihdeohjelma, tuskin tuolla respalla oli mitään tekemistä minkään alkuperäisen kanssa.

Yhteistyössä