kattoko kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

simba

Jäsen
14.06.2007
647
0
16
olipas muuten ilkeä dokumentti taas eilen nelosella,kattoko kukaan??70km,nelivuotias joutui juoksemaan..kohta ei uskalla telkkua avata kun aina näytellään tuommosia inhottavia juttuja :(

Alkuperäinen kirjoittaja simba:
olipas muuten ilkeä dokumentti taas eilen nelosella,kattoko kukaan??70km,nelivuotias joutui juoksemaan..kohta ei uskalla telkkua avata kun aina näytellään tuommosia inhottavia juttuja :(

mä kun kuulin et tulee tommoinen niin käänsin kanavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja iiris:

niin ois munkin pitäny,mutta kun jäin järkyttyneenä ihmetyksestä kattomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja iiris:

niin ois munkin pitäny,mutta kun jäin järkyttyneenä ihmetyksestä kattomaan.

mulla menee yöunet tommoisista,ja kun itesellä vieressä 4-vuotias niin...

niin menee mullakin,siks varmaan piti tulla nyt tänne kyselee onko muitakin :/ joskus vaan miettii että miksi ihmeessä niitten pitää näyttää noin sairaita dokumentteja.kyllähän sitä ymmärtää et on hyvä kun asiosta puhutaan mutta.. :(

Katsoin. todella järkyttävää. ensinnäkin se et lapsi juoksee noin pitkiä matkoja mutta et ilman vettä hirveessä kuumuudessa ja lapsi parka pyörtymispisteessä ja varmaan melkeen kuolemaisillaan niin toiset vaan repii sitä joka paikkaan. Karmee on ollut elämä lapsella eikä varmasti paremmaksi muutu.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Katsoin. todella järkyttävää. ensinnäkin se et lapsi juoksee noin pitkiä matkoja mutta et ilman vettä hirveessä kuumuudessa ja lapsi parka pyörtymispisteessä ja varmaan melkeen kuolemaisillaan niin toiset vaan repii sitä joka paikkaan. Karmee on ollut elämä lapsella eikä varmasti paremmaksi muutu.

niin,ja jotenkin ällistyttävää että lääkäri oli sitä mieltä että kyllä poika jaksaa juosta sen 70 km,suomessa tuommonen ei tulisi kuuloonkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:

niin,ja jotenkin ällistyttävää että lääkäri oli sitä mieltä että kyllä poika jaksaa juosta sen 70 km,suomessa tuommonen ei tulisi kuuloonkaan!

Niin siis se puoskari puolueellinen lääkäri oli sitä mieltä(anteeksi ilmaisu)..mutta ei sitä paljon painelemalla tiedetä.
Kun ne teki ne tutkimukset(oksentelujen ja retkottamisen jälkeen)siellä ihan kunnon sairaalassa..
Niin jos se poika jatkaa juoksua niin sen elimet kutan maksa ja munuaiset pamahtaa.

Mun mielestä se lapsi pitäis ottaa pois siltä mieheltä(sehän halus tienata sillä vaan rahaa).

Yhteistyössä