Kauan kaivattu loma pilalla, pettynyt mies kiukuttelee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Lapsemme oksensi ja ripuloi jo ennen loman alkua. Aina, kun luultiin sen menneen ohi, oksensi taas yöllä sänkyynsä. Toinen lapsi ripuloi vain yhden päivän. Toissapäivänä mulle nousi kuume ja tänään olen sitten ripuloinut. :( Tämä viikko oli varattu menemisille, mutta alkaa näyttää jo kehnolta. Maksetulle risteilyllekään ei päästy, rahat saa kyllä lääkärintodistuksella takaisin. Ensi viikolle on varattu pihankaivuu-urakka, joten ei enää sitten päästä minnekään. Ja sitten loma onkin jo ohi.

Mies aamulla ehdotti lapsille kalalle menoa, mutta koska tyttö 9v sanoi, ettei halua, koska se on tylsää (vaikkei ole käynyt koskaan), mies kiukustui siitä sitten eikä toinenkaan lapsi 6v pääse. Nyt mies sanoo, ettei aio pitää vastaisuudessa päivääkään lomaa, kun kaikki menee kuitenkin päin persettä. Itse olen niin loppu, etten jaksa pyykkiäkään pestä, saatikka kuvitella, että lähtisin huomenna Serenaan, jota mies ehdotti. Mun mielestä on muutenkin kyseenalaista mennä ripulointia seuraavana päivänä jonnekkin vesipuistoon.

Onko muille käynyt näin?

Sairastamiselle ei mitään voi..Joskus loma menee niin , sitten pitää vain tehdä viikonloppuisin, tms. niitä reissuja.
Voitko sä viedä lapsia jonnekin ensi viikolla vaikka onkin pihankaivuuta?

Yhtenä jouluna olimme varanneet mökin ja valmistautuneet sitä varten täysin valmiiksi, siis ruokia myöten, mutta lähtöä edeltävänä päivänä alkoi kova kuumekierre ja joulu kului punkassa maaten. Emme kiukutelleet kukaan, koska emme jaksaneet edes sitä tehdä.

Mökki peruutettiin sujuvasti ja osa ruusista sai onneksi pakkaseen.

Elämä on!

Olen kuullut vastaavia tapauksia. Odotetaan lomaa kovasti ja kun muuten on stressin täyteistä elämää, niin sitten tullaan kipeiksi heti loman alettua. Ikäväähän se todella on. Voisiko lomia siirtää? Muistelisin, että lomalaki sanoo jotain tästä jos on ollut pitkään kipeänä lomalla ja on todistus siitä näyttää.

Noita pettymyksiä voi tulla, kyllä minä miehenkin keljutuksen ymmärrän. Inhimillistä. Toivotaan parempaa onnea seuraavalla kerralla!

p.s. Jos mies kerta ei ole saanut tartuntaa, kai hän nyt voisi jotain tehdä itsekseen, jotain kivaa, miesten saunailta tms?

Noita pettymyksiä voi tulla, kyllä minä miehenkin keljutuksen ymmärrän. Inhimillistä. Toivotaan parempaa onnea seuraavalla kerralla!

p.s. Jos mies kerta ei ole saanut tartuntaa, kai hän nyt voisi jotain tehdä itsekseen, jotain kivaa, miesten saunailta tms?

Ehdotin, että olisi vienyt lapsia vaikka Särkänniemeen ilman minua, muttei halua, kun pitää mennä koko perhe.

Saunailta on suunniteltu myöhemmäksi.

Yhteistyössä