?
:(
Vieras
Lapsemme oksensi ja ripuloi jo ennen loman alkua. Aina, kun luultiin sen menneen ohi, oksensi taas yöllä sänkyynsä. Toinen lapsi ripuloi vain yhden päivän. Toissapäivänä mulle nousi kuume ja tänään olen sitten ripuloinut.
Tämä viikko oli varattu menemisille, mutta alkaa näyttää jo kehnolta. Maksetulle risteilyllekään ei päästy, rahat saa kyllä lääkärintodistuksella takaisin. Ensi viikolle on varattu pihankaivuu-urakka, joten ei enää sitten päästä minnekään. Ja sitten loma onkin jo ohi.
Mies aamulla ehdotti lapsille kalalle menoa, mutta koska tyttö 9v sanoi, ettei halua, koska se on tylsää (vaikkei ole käynyt koskaan), mies kiukustui siitä sitten eikä toinenkaan lapsi 6v pääse. Nyt mies sanoo, ettei aio pitää vastaisuudessa päivääkään lomaa, kun kaikki menee kuitenkin päin persettä. Itse olen niin loppu, etten jaksa pyykkiäkään pestä, saatikka kuvitella, että lähtisin huomenna Serenaan, jota mies ehdotti. Mun mielestä on muutenkin kyseenalaista mennä ripulointia seuraavana päivänä jonnekkin vesipuistoon.
Onko muille käynyt näin?
Mies aamulla ehdotti lapsille kalalle menoa, mutta koska tyttö 9v sanoi, ettei halua, koska se on tylsää (vaikkei ole käynyt koskaan), mies kiukustui siitä sitten eikä toinenkaan lapsi 6v pääse. Nyt mies sanoo, ettei aio pitää vastaisuudessa päivääkään lomaa, kun kaikki menee kuitenkin päin persettä. Itse olen niin loppu, etten jaksa pyykkiäkään pestä, saatikka kuvitella, että lähtisin huomenna Serenaan, jota mies ehdotti. Mun mielestä on muutenkin kyseenalaista mennä ripulointia seuraavana päivänä jonnekkin vesipuistoon.
Onko muille käynyt näin?