Kauanko ekat menkat kesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli keskenmenon kokeneet, kuinka kauan ensimmäiset menkat km:n jälkeen kestivät?
Minulla kestänyt nyt puolitoista viikkoa, eikä loppua näy....

Vuosin jälkivuotoakin 5 viikkoa, jonka jälkeen loppui pariksi päiväksi ja sitten nämä _ilmeisesti_ menkat, alkoivat...

Ei jaksaisi enää yhtään tätä vuotoa!

Lääkäriin oon soitellut ja he on aina siellä että "juu, se on ihan normaalia, se saattaa tehdä noin" yms... Lääkäri sanoi mulle alunperin, että jälkivuoto kestää n.2 viikkoa. Edes neljästä viikosta eivät olleet vielä huolissaan vaikka seurauksena oli myös vatsakipuja. Yhdessä ultrassa sain käydä mutta sielläkin vain "ei mitään poikkeavaa" ja voi voi.. :(

Nyt on varmaan turha edes lääkäriin soitella kun alkaa tuo lakko. plaah!

Saanko kysyä, missä kävit lääkärissä? Terkkarissa, gynellä jne jne??
Sullahan alkaa jo veriarvot olla ihan kamalat kun olet vuotanut noin! Onko sulta otettu verestä raskaushormonit? Jos johonkin kohdunsopukoihin oliskin jäänyt jotain raskausmateriaalia, joka vuotaa noin?

Lakosta viis, lääkärit on paikalla...ja sinun täytyy saada itsesi kuntoon! :hug:

En ole missään vaiheessa vuotantu runsaasti vaan enemmänkin ollut sellaista tuhrua... Nyt runsastunut mutta epäilen että nämä tosiaan ovat siis menkat.
Raskaushormoonipitoisuus tarkistettiin silloin päivystyksessä, jossa myös kävin ultrassa. Päivystävä lääkäri sanoi, että kun tulokset tulevat, hän soittaa JOS on jotain epäselvää tai jos se hormoonitaso on vielä koholla, mutta soittoa ei koskaan kuulunut, joten oletan että sitäkään ei ollut. Täytynee varmaan ottaa taas sitten yhteys sinne lekuriin jos ei tällä viikolla lopu tämä vuoto.
Kiitoksia vastauksistasi :)

Yhteistyössä